Jsme online 24 hodin denně, stále pro vás máme 60 000 produktů z toho 25 000 skladem, kterými si můžete zlepšit den, ale i rady co dělat doma, ať už jste s dětmi nebo pracujete na dálku. A myslíme i na vaši psychickou pohodu.
Vylepšené služby
• Vaši objednávku vám nyní při platbě předem po předchozí domluvě s kurýrem bezkontaktně dovezeme až domů.
• Zboží můžete zdarma vrátit, aniž byste museli kamkoli chodit. Pro cokoli si přijedeme.
• Nově jsme spustili službu, díky níž si každý nákup nad 5000 Kč můžete rozložit na 3 splátky bez navýšení. Úroky zaplatíme za vás.
Aktuální informace o doručení
• Doručení balíčků probíhá bez komplikací a produkty, které máme skladem, budou při platbě předem do 2 dní od objednání u vás doma
• Výdejna v Jenči u Prahy je otevřena, produkty skladem si tedy můžete také vyzvednout osobně, jakmile vám zašleme výzvu prostřednictvím SMS a e-mailu.
Možná omezení při doručení na adresu
• Ve spolupráci s dopravcem InTime nabízíme nově možnost
bezkontaktního doručení objednávky při platbě předem a domluvě s kurýrem.
Bezkontaktní doručení si můžete domluvit telefonicky s kurýrem nebo přes formulář, který je dostupný skrze e-mailové avízo o doručení, které vám zašle dopravce InTime.
•
Dopravce Rhenus, který zajišťuje doručení objednávek s výnosem až do bytu, nyní doručuje
pouze ke vchodovým dveřím bytu nebo rodinného domu. Kurýři nevstupují do soukromých prostor pro minimalizaci kontaktu.
•
Česká pošta uzavřela některé své pobočky, na otevřených zkrátila otevírací dobu do 16:00 a zároveň od 21.3. přerušila víkendový provoz. Nedoručené balíky Do ruky je tak možné vyzvednout pouze na otevřených pobočkách v jejích otevírací době.
Více informací o uzavřených pobočkách zde.
• Pokud nezvolíte možnost bezkontaktního doručení, je nutné, abyste měli při
převzetí objednávky od doručujícího řidiče nasazenou roušku, nebo měli alespoň jiným způsobem (šátkem, šálou nebo jinou textilií) zakrytá ústa a nos.
Bezpečnost na prvním místě
Dbáme i na bezpečnost našich zaměstnanců, a to jak v kancelářích, tak ve skladu.
Naši zaměstnanci v pražském Karlíně pracují všichni online z domova, aby byli vystaveni nejmenším rizikům. V našem skladu pak máme zavedeny následující bezpečnostní postupy:
• Pravidelně měříme teplotu našich zaměstnanců a pozorujeme možné příznaky.
• Používáme dezinfekci - jak k osobním účelům, tak na veškeré předávací dokumenty. Stejně tak jsme zvýšili intenzitu čištění našich prostor.
• Mezi zaměstnanci našeho skladu a kurýry je zajištěno bezkontaktní předávání balíčků (min. 2metrový odstup) a kurýři byli poučeni o bezpečnosti, zároveň mají k dispozici osobní dezinfekční prostředky.
• Prostor naší výdejny je oddělen od prostoru skladu a náš personál nemá povolen vstup do jiných prostor skladu.
Věříme, že tuto nelehkou situaci společně zvládneme a děkujeme za vaši přízeň.