Vytvořte si účet a získejte slevu až 100 Kč na první nákup. Vytvořte si účet a získejte slevu až 100 Kč na první nákup.
  • Každý den nová inspirace
  • 100 Kč v kreditech na první nákup
  • Ukládání oblíbených produktů
nebo
Vstoupit přes facebook
Hlídáme ho za vás!

Zapnuli jsme sledování dostupnosti pro produkt: Produkt již sledujete.

Až bude tenhle kousek znovu k dispozici, na váš e-mail ihned odešleme zprávu. Můžete si změnit adresu, na kterou se má zpráva zaslat, nebo sledování zrušit. Můžete si změnit adresu, na kterou se má zpráva zaslat.

Ok
Sledování zrušeno

Sledování produktu bylo zrušeno. Kdybyste si to rozmysleli, můžete sledování opět aktivovat.

Ok

Někdo byl rychlejší

Mrzí nás to, ale někdo vás předběhl a váš kousek už je zase vyprodaný. Znovu jsme hlídacího psa pro produkt zapnuli, aby byl příště váš! Pokud již o sledování nemáte zájem, můžete hlídacího psa zrušit.

Ok

Tento web používá cookies. Více informací o používaní souborů, jejich uplatnění a schválení lze nalézt zde

ok
DomůVše o nákupuVše o nákupuNejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Ozvěte se naší zákaznické podpoře na e-mailu sluzebnicek@bonami.cz nebo zavolejte na číslo 123 456 789. Vyplňte reklamační formulář, zabalte produkt do krabice a pošlete balíček zase zpátky k nám na adresu:

Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč
Kde zjistím stav své objednávky?
Informaci o stavu své objednávky a jejím předpokládaném doručení můžete najít na dvou místech. Na svém Bonami účtu v sekci Mé objednávky najdete stav všech svých objednávek včetně termínu předpokládaného doručení. O každé změně stavu objednávky vás také informujeme na váš e-mail, který jste zadali při tvorbě objednávky.
Jak můžu změnit či stornovat objednávku?
Pokud si přejete jakkoliv změnit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a sdělte jí číslo objednávky, kterou si přejete změnit či stornovat a jakou změnu chcete provést a na co (změna datu doručení, změna adresy doručení, přidání produktu k objednávce, storno objednávky,...). Číslo objednávky najdete v mailu s potvrzení objednávky nebo ve svém Bonami účtu v sekci Moje objednávky.

Dokončením registrace uzavřete s Bonami.cz, a.s. tuto smlouvu o zpracování osobních údajů.