Rukopis českého designéra a skláře Františka Víznera (1936-2011) poznáte hned na první pohled. Jsou pro něj totiž typické formy, které synchronně kombinují užitkovost spolu s umělecky cenným objektem. Hlavní slovo tak mají elegantní tvary, které i přes svoji decentnost působí zdobně a honosně. To samé lze říct i o jeho sklenkách, ve kterých kulminuje čistá světelná krása a křišťálovost skla spolu se slavnostním pojetím sklenic.
Víznerova tvorba se výrazně zapsala do dějin užitkového umění. Přispěla k tomu taková díla jako skleněné obklady pražských stanic metra Karlovo náměstí a Jinonice i skleněné lustry na Nové scéně Národního divadla či v budově Parlamentu ČR. Jeho umělecká kariéra je také neodmyslitelně spojená se společností BOMMA, která spolupracuje s významnými českými i zahraničními designéry a ukazuje tak jejich kolekce v jedinečném světle.