Až -60 % na prémiové značky | Ušetřete ještě dnes →
Jarní sleva 10 % s kódem JAROVITEJ10 | Ušetřete ještě dnes →
100 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu
Uložit
PremiumEXTRA -10 %
Stanley

Termoska Stanley Classic na jídlo, 0,5 litru, zelená

Garance nejlepší ceny
Viděli jste lepší cenu? Dejte nám vědět
Sledovat
Vyprodáno
Klikněte na Sledovat a my vás upozorníme, až bude produkt znovu ke koupi.
Doprava zdarma od 3 000 Kč
365 dní na vrácení
7000+ výdejních míst
Máte dotaz?

Jsme tu pro vás.

Chat
ID produktu: 24949

Popis produktu

Vyrazit v chladnějších dnech za dobrodružstvím do lesů či na celodenní túru chce pořádnou výbavu. A to nejen funkční oblečení a pevné boty, ale také pořádné jídlo, které vás dokáže vzpružit i v těch nejdrsnějších podmínkách temné divočiny. Přesně pro tyto případy je tu termoska na jídlo Stanley, která se postará o to, aby připravená svačina zůstala měla tu správnou teplotu o mnoho déle, než je tomu běžné u klasických svačinových krabiček. Víčko termosky slouží jako miska, a tak jakmile pocítíte hlad, můžete se posadit na nejbližší pařez, nachystat si jídlo a v klidu si vychutnat připravenou dobrotu. A žádné strachy, že by vám obsah termosky znehodnotil obsah krosy - těsní opravdu stoprocentně.

Za outdoorovými vychytávkami, které vás nezklamou ani v té největší divočině, stojí americká legenda jménem Stanley. Jejím zakladatelem se v roce 1913 stal William Stanley Jr., jenž svým vynálezem termolahve z oceli zcela změnil způsob konzumace teplých nápojů. Značka oslavila již 100 let své existence a její hvězdná sláva dobytá maximální funkčností a praktičností stále neupadá. Přispívá k tomu jistě i zodpovědný přístup k životnímu prostřední a patentovaný materiál eCycle®. Ten je vyroben ze 100% recyklovaného plastu a získal i celou řadu prestižních ocenění.

Ostatní parametry

Číslo produktu

24949

Značka Stanley

Stanley
Za vznikem značky Stanley stojí vynálezce William Stanley Jr., který v roce 1913 navrhl celoocelovou vakuovou láhev, jež je dnes ve svém moderním provedení nezbytnou součástí pracovních dnů, výletů a outdoorových dobrodružství. Koncept značky je postavený na inovaci, invenci a inspiraci pro vybudování udržitelnějšího života s méně jednorázovými plasty.