Již 2,5 milionu uživatelů

Nábytek a bytové doplňky se slevou až 70 %

Vstupte a objevte tisíce nových kousků pro svůj domov se slevou až 70 %.

Přidejte se i vy k 2,5 milionu členů a získejte 100 Kč na první nákup.

  • Designové kousky, které nikde jinde nenajdete
  • Věrnostní odměny
  • Každý den slevy až 70 %
  • 90 dní na vrácení bez starostí
nebo
Vstoupit přes facebook

Hlídáme ho za vás!

Zapnuli jsme sledování dostupnosti pro produkt: Produkt již sledujete.

Až bude tenhle kousek znovu k dispozici, na váš e-mail ihned odešleme zprávu. Můžete si změnit adresu, na kterou se má zpráva zaslat, nebo sledování zrušit. Můžete si změnit adresu, na kterou se má zpráva zaslat.

Ok

Sledování zrušeno

Sledování produktu bylo zrušeno. Kdybyste si to rozmysleli, můžete sledování opět aktivovat.

Ok

Někdo byl rychlejší

Mrzí nás to, ale někdo vás předběhl a váš kousek už je zase vyprodaný. Znovu jsme hlídacího psa pro produkt zapnuli, aby byl příště váš! Pokud již o sledování nemáte zájem, můžete hlídacího psa zrušit.

Ok
Tento web používá cookies. Více informací o používaní souborů, jejich uplatnění a schválení lze nalézt zde
ok

Registrujte se a získejte okamžitý přístup k prémiovým funkcím

sluzebnicek@bonami.cz | 232 005 040

232 005 040

Reklamace a vrácení zboží

Nejdůležitější je pro nás vaše spokojenost. Proto jsme prodloužili dobu na vrácení zboží na 90 dní. Nebojte se tak nakoupit, v případě, že zboží nesplňuje vaše očekávání, jednoduše nám ho zašlete nazpět.

Důležité! Pokud máte podezření, že se zboží během přepravy poškodilo, zašlete nám neprodleně do 2 dnů od doručení na e-mail sluzebnicek@bonami.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. My už se následně o vše postaráme.

Postup při vracení zboží

Nesplnil úlovek vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Nezoufejte, zboží nám můžete do 90 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět spolu s informací, že v souladu s § 1829 odstupujete od kupní smlouvy č. (číslo vaší objednávky). V detailu objednávky na svém profilu si můžete stáhnout reklamační formulář pro zásilku, který stačí vyplnit a přiložit k vrácenému zboží.

Zaplacenou částku vám vrátíme na účet, stačí jen připojit číslo bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč

Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.

Postup uplatnění reklamace

Objevil se problém s vaším úlovkem? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stačí když nám na email sluzebnicek@bonami.cz co nejdříve zašlete údaje uvedené níže.

Poškozené zboží

Nefunkční zboží

Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč

Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.

K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 3 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Reklamační řád

Práva z vadného plnění

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na sluzebnicek@bonami.cz). Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Už odcházíte? Stačí 10 vteřin a získáte spoustu výhod!

Vytvořte si zdarma účet na Bonami a ihned získáte 100 Kč na svůj nákup i přístup k dalším prémiovým funkcím.​

  • Hlídání nedostupných produktů
  • Ukládání oblíbených kousků na příště
  • Věrnostní odměny a kredity na nákup
  • VIP zákaznický servis
nebo
Vstoupit přes facebook