Sleva 15 % s kódem ONADNES15 | Ušetřete ještě dnes →
-20 % na kobercové bestsellery Universal | Kód: UNIVERSAL20 →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Bonami kurýr

Bonami kurýr vám přiveze velký nábytek a na přání odveze ten starý. Počítat můžete také s odvozem obalů a základní instalací vybraných produktů.

✓ Bez stresu a starostí
✓ Doručení až do bytu
✓ Po Praze a Středočeském kraji
Již od 299 Kč

Výnos až do bytuObjednávku vám nejen dovezeme, ale také zdarma vyneseme až do bytu.
Rozbalení a instalaceZásilku rozbalíme a u vybraných produktů provedeme základní instalaci.
Přesný čas doručeníZa příplatek 199 Kč si můžete zvolit pevný dvouhodinový slot pro doručení.
Odvoz obalového materiáluObalový odpad z objednávky rovnou odvezeme a ekologicky zrecyklujeme.

Doplatkové služby

Připlaťte si za ještě větší pohodlí.

Odvoz starého nábytku
+499 Kč
Váš starý kousek odvezeme a ekologicky zlikvidujeme.
Pevný 2hodinový slot pro dopravu
+199 Kč
Vyberete si pevný slot (např. 10:00–12:00), ve kterém vám objednávku přivezeme.

Kam Bonami Kurýr doručuje?

Aktuálně Bonami Kurýr doručuje v Praze a celém Středočeském kraji. Do budoucna plánujeme rozšiřování služby po celé České republice.

Získejte prvotřídní servis

A to za 299 až 999 Kč. O ceně rozhoduje největší kus v objednávce.
Vyberte si zboží a v košíku zadejte své PSČ
Zboží vložte do košíku tak, jak jste zvyklí. V košíku pak v kroku „Doprava“ vyplňte PSČ místa doručení. Ihned zjistíte, zda se vaše adresa nachází ve spádové oblasti Bonami kurýra.
Vyberete si doplňkové služby
„Základní rozbalení a instalace“ a „Výnos až do bytu“ jsou zcela zdarma. Službu „Odvoz a ekologická likvidace starého nábytku“ nabízíme za poplatek 499 Kč. Vybranou službu stačí jednoduše zaškrtnout.
Zvolte datum a čas doručení
Je vybraný produkt skladem? V tom případě si rovnou vyberte datum doručení. Za 199 Kč si můžete zvolit také pevný dvouhodinový slot, ve kterém vám objednávku dovezeme.

Časté dotazy

Jaké produkty patří mezi ty vybrané, u kterých Bonami kurýr zajistí základní instalaci?

Nejčastěji jsou to pohovky a sedací nábytek. Specifikaci toho, jestli se instalace týká i vámi vybraného kousku, se dozvíte během jeho objednávky.

Co zahrnuje základní instalace produktů?

V rámci služby Základní instalace produktů vám kurýři Bonami:
- rozbalí produkt
- zkontrolují produkt
- složí ho
- odvezou obalové materiály

Služba Základní instalace produktů je zatím dostupná pouze u některých typů pohovek a křesel (nevztahuje se na malý nábytek). Zda se tato možnost vztahuje na vámi objednaný produkt, zjistíte po zadání poštovního sledovacího čísla v dalším kroku objednávky. Po vyplnění PSČ se vám zobrazí všechny služby, které k danému výrobku dokážeme nabídnout.

Pokud si přejete, aby vám Bonami Kurýr produkt složil, zaškrtněte prosím v druhém kroku košíku pod položkou Doručení na adresu možnost „Základní rozbalení a instalace“.

Bonami Kurýr je v současnosti k dispozici v Praze a Středočeském kraji.

Je možné zaplatit Bonami kurýrovi kartou?

Ano, Bonami kurýři přijímají i karty.

Jak probíhá výnos až do bytu?

S výnosem si naši Bonami kurýři poradí sami. Není potřeba žádné asistence z vaší strany. Kurýrům pouze sdělíte patro a oni se pak sami postarají o výnos až do bytu – ať už bydlíte v přízemí, nebo v 5. patře bez výtahu. Pozor, výnos až do bytu zdarma zajišťuje pouze Bonami Kurýr (dostupné v Praze a Středočeském kraji). U ostatních dopravců standardní doručení zahrnuje doručení objednávky buď k prvním uzamykatelným dveřím (999 Kč), nebo doručení s výnosem až do bytu (1899 Kč).

Kdy se dozvím čas doručení?

Pokud jste si při nákupu produktu zvolili možnost doručení ve 2hodinovém časovém okně, tento čas respektujeme. Pokud jste si nevybrali přesný čas, ale pouze den, pošleme vám den před doručením SMS, ve které čas doručení upřesníme. Kontakt na řidiče vám pošleme v SMS před doručením objednávky.

Proč mi v košíku nejde zvolit 2hodinové okno pro doručení?

V košíku se vám automaticky nezobrazí možnost zvolení 2hodinového okna pro doručení pouze v jednom případě, a to pokud produkt není skladem, ale je dostupný na objednání. V takovém případě vám sdělíme orientační termín doručení. Až se bude doručení produktu na objednávku blížit, včas vám zavoláme a domluvíme společně přesný termín.

Je možné, aby mi Bonami kurýr přivezl i menší produkty, např. noční stolek?

To bohužel není možné. Bonami kurýr je určený pouze pro dopravu nadrozměrných položek, jako jsou např. skříně, gauče, postele apod. Menší produkty vám rádi doručíme jiným způsobem.

Jak probíhá případné vrácení nadrozměrného kusu?

Pokud chcete zakoupený produkt vrátit, nejprve prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu. Společně se domluvíme na konkrétním datu svozu. Den před domluveným termínem vám ještě upřesníme 2hodinové okno, během kterého naši kurýři dorazí. Mějte prosím na paměti, že zboží, které vracíte, musí být rozložené. V případě, že instalaci zajišťovali naši kurýři, nemusíte se o nic starat. Kurýři si nábytek zpětně demontují a zabalí do obalového materiálu.

Jak probíhá odvoz starého nábytku?

Objednáváte nový nábytek a nevíte, co s tím starým? Přímo v košíku si můžete k nákupu přidat službu Odvoz starého nábytku. Služba funguje systémem kus za kus, to znamená, že za 1 doručený kus nábytku nabízíme odvoz jednoho kusu, podobně velkého. Mějte prosím na paměti, že nábytek, který si přejete odvézt, musí být rozložený. Moc nám také pomůže, pokud jej před cestou zabalíte, pokud ale tuto možnost nemáte, nevadí — kurýři si poradí. Služba Odvoz starého nábytku je zpoplatněna částkou 499 Kč.

Potřebujete poradit?

zákaznická linka +420 232 005 040 / v pracovních dnech od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)