Máme novou appku | Objevte její výhody →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Vše o nákupu

Jsme e-shop s každodenní dávkou nové inspirace a nejširší nabídkou produktů pro krásné bydlení. Skladem pro vás máme přes 20 000 nejoblíbenějších kousků. Odesíláme je během pár hodin nebo vám je připravíme k osobnímu vyzvednutí klidně ten samý den v Bonami prodejnách.

Bezpečný a pohodový nákup

10x větší výběr než jindeAby si každý mohl zařídit domov ve svém osobitém stylu, máme přes 60.000 druhů zboží, z toho 30.000 skladem. Je to hodně. A mohlo by toho být i víc. Jenže my dobře vybíráme, co zařadíme do nabídky - z pohledu designu, kvality i ceny.
365 dní na vrácení Tolik tvarů, odstínů a vzorů... U nás máte celý rok na to, abyste se ujistili, že vám vybraný kousek sedí. Dóza na čaj nebo pohovka? Je to jedno, když se vám nehodí, vezmeme si ji od vás zpět. Doprava je na nás.
Doma ve 12 zemích EvropyNejsme divoká tržnice s tisíci anonymních prodejců, takže o clo ani záruku si u nás starosti dělat nemusíte. Z pražského sídla řídíme podnikání ve 12 evropských zemích. Dodáváme prověřené zboží, rychle a pokud to jde, tak v jedné zásilce.
100% lidský přístupPár čísel mluví za všechno: 96 % zákazníků nás doporučuje, 99 % telefonátů zvedneme do minuty a 0 % hovorů za nás vyřídí robot. S námi rychle a úspěšně vyřešíte každý požadavek. To má Bonami v DNA už od založení v roce 2013.

Časté dotazy

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Vrátit nebo reklamovat objednávku zvládnete snadno. Vše potřebné k reklamaci a vrácení zboží naleznete zde

Kde zjistím stav své objednávky?

Informaci o stavu své objednávky a jejím předpokládaném doručení můžete najít na dvou místech. Na svém Bonami účtu v sekci Mé objednávky najdete stav všech svých objednávek včetně termínu předpokládaného doručení. O každé změně stavu objednávky vás také informujeme na váš e-mail, který jste zadali při tvorbě objednávky.

Jak můžu změnit či stornovat objednávku?

Pokud si přejete jakkoliv změnit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a sdělte jí číslo objednávky, kterou si přejete změnit či stornovat a jakou změnu chcete provést a na co (změna datu doručení, změna adresy doručení, přidání produktu k objednávce, storno objednávky,...). Číslo objednávky najdete v mailu s potvrzení objednávky nebo ve svém Bonami účtu v sekci Moje objednávky.

Zákaznická podpora

zákaznická linka +420 232 005 040 / v pracovních dnech od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)