30 000+ produktů s garancí dodání do Vánoc →
Bonami adventní kalendář | Rozbalte si dnešní slevu →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Reklamace a vrácení

Nelíbí se vám některá z věcí v objednávce, dorazilo zboží nějak poškozené, nebo jste si svůj vysněný kousek představovali jinak? Žádný problém. Na Bonami můžete svou objednávku vrátit, ať už se jedná o malý polštářek, nebo velkou 5místnou sedací soupravu. Kompletní návod pro vrácení standardního i nadrozměrného zboží najdete na této stránce.

Až 365 dní na vrácení
Až 45 dní na vrácení matrací
Vrácení velkých kusů nábytku zadarmo a bez starostí

Reklamace zboží

Zboží mně přišlo rozbité, nekompletní a nebo se rozbilo v průběhu používání.

Vrácení zboží

Zboží není jako na obrázku, nelíbí se mi a nebo jsem jednoduše změnil/a názor.

Nejčastější dotazy

Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.

Je možné vrátit zboží na prodejně, a je to zdarma?

Zboží lze vrátit na jakékoliv naší prodejně a vrácení je zcela zdarma. V případě potřeby vám s vrácením pomůže obsluha naší prodejny.

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem ho vrátit?

Zabalte produkt tak, aby se co nejvíce zabránilo jeho možnému poškození během dopravy. Vrácená zásilka by měla obsahovat: reklamovaný či vrácený produkt, vyplněný reklamační formulář, výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.). Standardní velikost zboží lze vrátit zdarma přes DPD nebo Zásilkovnu. Ohledně vyzvednutí nadrozměrných produktů prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu. Podrobný postup naleznete v sekcích Reklamace zboží/Vrácení zboží.

Bude mne vrácení stát nějaké peníze?

Vrácení nadrozměrného zboží je zdarma. U ostatních produktů je vrácení zdarma v případě, kdy využijete zaslání přes DPD nebo Zásilkovnu.

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část?

Pokud máte možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a naše reklamační oddělení s vámi domluví detaily. V případě vrácení reklamovaného zboží zpět k nám bez zaslání fotografií je potřeba vrátit celý produkt.

Co dělat, když mi přišel nekompletní produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie obsahu balení. Pokud se jedná o nábytek, poprosíme vás ještě o zaslání fotografii manuálu s vyznačeným chybějícím dílem nebo díly. Následně vás budeme zpětně kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišel produkt s vadou, která nejde nafotit?

V tomto případě vás poprosíme, abyste se pokusili vadu natočit na krátké video. Přiložte prosím i fotografii celého výrobku.

Co dělat, když mi přišel odlišný produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie výrobku a všech štítků a značení, které naleznete na obalu od výrobku. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišla jiná částka, než jsem očekával?

Zkontrolujte si prosím nejdříve fakturu a výši uplatněných slev. Pokud částka ani tak nesouhlasí, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a spolu vše dořešíme.

Co dělat, když mi peníze za reklamaci stále nedošly?

Finance navracíme v zákonné 14 denní lhůtě od přijetí zásilky do našeho skladu. V případě, že vám částka nedorazila, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme.

Potřebujete poradit?

zákaznická linka +420 232 005 040 / v pracovních dnech od 8:00 do 16:00
whatsapp  232 005 040
online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)