Objednávku bude možné vyzvednout, jakmile vám zašleme SMS a e-mail s výzvou k vyzvednutí. Balíček si můžete vyzvednout do 4 pracovních dní od zaslání výzvy k vyzvednutí. Platba dobírek je možná v hotovosti a kartou.
Vyzvednutí balíků v rozsáhlé síti Balíkoven s rychlým odbavením. Zásilka připravena k vyzvednutí již následující den od odeslání.
Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a Česká pošta vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy s možností sledování jeho trasy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, přepravce vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte kód, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku.
Kontakt na dopravce: 218 218 218
Pobočky Balíkovny
stránky Balíkovny
Jakmile balíček odejde z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a DPD vám pošle e-mail s informací o přijetí zásilky do přepravy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, DPD vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte PIN kód, kterým je třeba se prokázat pro vyzvednutí balíčku.
V případě, že zvolíte platbu dobírkou a vámi zvolená pobočka nebude nabízet možnost platby dobírky platební kartou, budete o tom informováni prostřednictvím SMS zprávy.
Nelze využít pro produkty se stranou balení delší jak 60 cm.
Kontakt na dopravce: 225 373 373
stránky DPD
Přehled výdejních míst pickup
Jakmile balíček odejde z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a GLS vám pošle e-mail s informací o doručení balíku do Parcel Shopu. Zároveň obdržíte PIN kód, kterým je třeba se prokázat pro vyzvednutí balíčku.
V případě, že zvolíte platbu dobírkou, ověřte zda vámi zvolená pobočka přijímá platební karty. Na níže uvedeném odkaze můžete ověřit, zda vámi zvolená pobočka umožňuje
platbu kartou.
GLS Parcel Shop
Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a ONE vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, ONE vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku.
Platba dobírek je možná kartou a v hotovosti.
Kontakt na dopravce: 246 092 912.
Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a Zásilkovna vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy s možností sledování jeho trasy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku. Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.
Kontakt na dopravce: 216 216 516
Pobočky Zásilkovny
stránky zásilkovny
Po předání zásilky České poště vám přijde SMS a e-mail s předpokládaným termínem doručení. V den doručení zásilky vás Česká pošta kontaktuje prostřednictvím SMS či e-mailu. Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližší Balíkovně. Doba uložení je od 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní. Termín doručení můžete sledovat na stránkách Balíkovny.
Kontakt na dopravce: 800 104 410
stránky balíkovny
V den rozvozu obdržíte SMS s hodinovým intervalem doručení vaší objednávky. Dopravce má k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, kde můžete nejen sledovat pohyb své zásilky, ale můžete si nechat poslat zásilku do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu nebo odložit doručení o 10 dní.
Nelze využít pro produkty se stranou balení delší jak 60 cm.
Kontakt na dopravce: 225 373 373
stránky DPD
V den rozvozu obdržíte e-mail a SMS s 3 hodinovým oknem, ve kterém Vám balíček doručí. Máte možnost změny adresy či termínu doručení.
Dobírku můžete uhradit jak hotově, tak i kartou.
Kontakt na dopravce: 567 771 111 nebo 840 123 456.
stránky GLS
V den doručení vám přepravce zašle SMS s 3 hodinovým oknem, ve kterém Vám balíček doručí. Máte možnost změny adresy či termínu doručení a také možnost přesměrování na výdejní místo. Probíhají 3 pokusy o doručení.
Kontakt na dopravce: 246 092 912
stránky ONEV den rozvozu obdržíte SMS s 90minutovým intervalem doručení vaší objednávky a heslem pro vydání zásilky.
Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližším výdejním místě.
Dobírku můžete uhradit jak hotově, tak i kartou.
Kontakt na dopravce: 216 216 516
sledování zásilky
stránky zásilkovny
premium Prozatím Praha a Středočeský kraj
Den před zvoleným termínem doručení se dozvíte 2hodinový interval kdy vám bude zboží doručeno.
Více o Bonami kurýr
Doprava k prvním uzamykatelným dveřím probíhá pomocí dopravce Fofr. Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, přijde vám informační e-mail. Kurýr vám pošle SMS zprávu s přesným datem a
přibližným časem doručení. SMS zpráva obsahuje kontakt na kurýra a případně částku, kterou je třeba při dobírce uhradit. Platba dobírky je možná pouze v hotovosti. Pokud vám
vybraný termín nevyhovuje, domluvte se s kurýrem na novém datu doručení. Mějte prosím na paměti, že pokud si neobjednáte službu „výnos do bytu“, může vás kurýr při převzetí balíku nad 30 kg požádat o asistenci při vykládání.
Kontakt na dopravce Fofr: liší se dle PSČ místa doručení, kontakt můžete vyhledat zde.
Doprava s výnosem do bytu probíhá pomocí dopravce Gebrüder Weiss. Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, zašle vám přepravce informační e-mail. Kurýr vám pošle SMS zprávu s přesným
datem a přibližným časem doručení. Dodání probíhá ve 3hodinových intervalech. Pokud vám vybraný termín nevyhovuje, domluvte se s kurýrem na novém datu doručení.
Platba dobírky je možná pouze v hotovosti.
Kontakt na dopravce Gebrüder Weiss: +420 224 726 222.
Menší balíčky s váhou do 10 kg, například dekorace jako svícen nebo zrcadlo až sada talířů.
Větší balíky do váhy 30 kg, například složená komoda, stolek, židle nebo srolovaný koberec do 175 cm délky.
Většinou nábytek jako stůl z masivu, postel nebo rohová sedačka případně také velký koberec.
Pokud vaše objednávka obsahuje produkty na objednání i produkty skladem, můžete si za příplatek 49 Kč objednat oddělené doručení produktů. Díky tomu vám produkty skladem můžou dělat doma radost o něco dříve.
Pokud vám nevyhovuje předpokládané datum dodání, můžete při vytváření objednávky zanechat zprávu zákaznické podpoře v posledním kroku.
Pokud chcete posunout doručení zásilky až po dokončení objednávky, obraťte se na naši zákaznickou podporu. Změníme vám termín doručení na takový, který vám vyhovuje. Pokud byl balíček již vyexpedován, změnu dodání proveďte u vámi zvoleného dopravce.