Menu
100 Kč pro vásRegistracePřihlášení100 Kč pro vásKošík
DomůVše o nákupuVše o nákupu

Bonami kurýr

Bonami kurýr vám přiveze velký nábytek, zajistí odvoz toho starého a také smontuje vybrané kousky.

Získáte prvotřídní servis

A to za 299 až 999 Kč. O ceně rozhoduje největší kousek v objednávce.
Doprava a výnos až k vám do bytu
Objednávku vám nejen dovezeme, ale také vyneseme až do bytu.
Rozbalení a montáž
Počítejte s odstraněním obalového materiálu a kompletní montáží vybraných produktů.
Odvoz obalového materiálu
Veškerý obalový materiál si odvezeme a ekologicky jej zrecyklujeme.

Doplatkové služby

Připlaťte si za ještě větší pohodlí.
Odvoz starého nábytku
+499 Kč
Váš starý kousek odvezeme a ekologicky zlikvidujeme.
Pevný 2. hodinový slot pro dopravu
+199 Kč
Vyberete si pevný slot (např. mezi 10:00 – 12:00), ve kterém vám objednávku přivezeme.

Kam Bonami Kurýr doručuje?

Do budoucna plánujeme rozšiřování služby po celé České republice.
Aktuálně Bonami Kurýr doručuje v Praze, celém Středočeském kraji a Brně.

Časté dotazy

Jaké produkty patří mezi ty vybrané, u kterých Bonami kurýr zajistí kompletní smontování?

Nejčastěji jsou to pohovky a sedací nábytek. Specifikaci toho, jestli se smontování týká i vámi vybraného kousku, se dozvíte během jeho objednávky.

Je možné zaplatit Bonami kurýrovi kartou?

Ano, Bonami kurýři přijímají i karty.

Jak probíhá výnos a instalace produktu?

S výnosem produktu si naši kurýři poradí sami. Není potřeba žádné asistence z vaší strany – pouze sdělíte patro, a kurýři už se postarají o výnos až do bytu. Instalace obnáší kompletní smontování vybraných produktů, včetně následné likvidace obalového materiálu.

Kdy se dozvím čas doručení? Dostanu od vás kontakt na řidiče?

Pokud jste si při nákupu produktu zvolili možnost doručení ve 2. hodinovém časovém okně, tento čas respektujeme. Pokud jste si nevybrali přesný čas, ale pouze den, pošleme vám den před doručením SMS, ve které čas doručení upřesníme. Kontakt na řidiče vám pošleme v SMS před doručením objednávky.

Je možné, aby mi Bonami kurýr přivezl i menší produkty, např. noční stolek?

To bohužel není možné. Bonami kurýr je určený pouze pro dopravu nadrozměrných položek, jako jsou např. skříně, gauče, postele apod. Menší produkty vám rádi dodáme jiným způsobem dopravy.

Jak probíhá svoz produktů?

Pokud chcete zakoupený produkt vrátit, nejprve prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu. Společně se domluvíme na konkrétním datu svozu a den před domluveným termínem vám ještě upřesníme 2hodinové okno, během kterého naši kurýři dorazí. Mějte prosím na paměti, že zboží, které vracíte, musí být rozložené. Moc nám také pomůže, pokud jej před cestou zabalíte, pokud ale tuto možnost nemáte, nevadí — kurýři si poradí.

Jak probíhá odvoz starého nábytku?

Objednáváte nový nábytek a nevíte, co s tím starým? Přímo v košíku si můžete k nákupu přidat službu Odvoz starého nábytku. Služba funguje kus za kus, to znamená, že za 1 doručený kus nábytku nabízíme odvoz jednoho kusu, podobně velkého. Mějte prosím na paměti, že nábytek, který si přejete odvézt, musí být rozložený. Moc nám také pomůže, pokud jej před cestou zabalíte, pokud ale tuto možnost nemáte, nevadí — kurýři si poradí. Služba Odvoz starého nábytku je zpoplatněna.

Potřebujete poradit?

sluzebnicek@bonami.cz232 005 040online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)

V pracovních dnech od 8:00 do 18:00