Váš kousek si vyzvedne jeden z ověřených dopravců nebo Bonami kurýr. Na přání lze domluvit i zabalení vráceného nábytku.
Vyplněný reklamační formulář najdete v sekci Moje objednávky. Také vám dorazil s fakturou společně na váš e-mail. Nemáte ani jedno k dispozici? Stáhněte si prázdný formulář.
Nezapomeňte formulář přiložit do balíčku, který nám budete posílat. Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.
Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan.
Je potřeba, aby balíček obsahoval:
Produkt můžete vrátit 4 způsoby. Než balíček odešlete, ujistěte se prosím, že jste odstranili původní doručovací štítky.
1. Vrácení na prodejně Bonami
Produkt vrátíte zdarma na libovolné Bonami prodejně. Jejich seznam naleznete zde.
2. DPD svoz
Kurýr DPD přijede až k vám domů, vyzvedne si balíček a odveze ho k nám. To vše zdarma. DPD odvoz objednáte přes tento odkaz.
3. Zásilkovna
Na webu Zásilkovny si zvolte pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg a maximálně nejdelší straně 120 cm donesete a při předání uveďte kód 98619867 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek.
4. Česká pošta
Službou Balík do ruky pošlete vaši zásilku na adresu:
Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč