Vytvořte si účet a získejte slevu až 100 Kč na první nákup. Vytvořte si účet a získejte slevu až 100 Kč na první nákup.
  • Každý den nová inspirace
  • 100 Kč v kreditech na první nákup
  • Ukládání oblíbených produktů
nebo
Vstoupit přes facebook
Hlídáme ho za vás!

Zapnuli jsme sledování dostupnosti pro produkt: Produkt již sledujete.

Až bude tenhle kousek znovu k dispozici, na váš e-mail ihned odešleme zprávu. Můžete si změnit adresu, na kterou se má zpráva zaslat, nebo sledování zrušit. Můžete si změnit adresu, na kterou se má zpráva zaslat.

Ok
Sledování zrušeno

Sledování produktu bylo zrušeno. Kdybyste si to rozmysleli, můžete sledování opět aktivovat.

Ok

Někdo byl rychlejší

Mrzí nás to, ale někdo vás předběhl a váš kousek už je zase vyprodaný. Znovu jsme hlídacího psa pro produkt zapnuli, aby byl příště váš! Pokud již o sledování nemáte zájem, můžete hlídacího psa zrušit.

Ok

Tento web používá cookies. Více informací o používaní souborů, jejich uplatnění a schválení lze nalézt zde

ok
DomůVše o nákupuVše o nákupuReklamace a vrácení

Reklamace a vrácení

  • Až 365 dní na vrácení produktů
  • Až 45 dní na vrácení matrací
  • Vrácení nadrozměrných produktů zdarma a bez starostí

Postup při reklamaci a vrácení

Přišel vám produkt, který není podle vašich představ? Rozbitý, nefunkční nebo se vám zkrátka nelíbí? Zvažte reklamaci nebo vrácení. Stačí, když se budete řídit následujícími kroky.

1. Nebojte se ozvat naší zákaznické podpoře


Napište nám na sluzebnicek@bonami.cz nebo zavolejte na 232 005 040. Připravte si k ruce následující údaje a vrácení proběhne na jedničku:
  • číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží,
  • důvod, proč zboží vracíte nebo reklamujete (poškození, nefukčnost, chybějící část, záměna atd.),
  • v případě poškozeného zboží i fotografii vady a balíku, ve kterém zboží dorazilo.
1. Nebojte se ozvat naší zákaznické podpoře

Jak pomoci rychlému průběhu reklamace?

Rychlému průběhu reklamace pomůžete zasláním fotografií celého produktu (z dálky) a poškozené části produktu. V případě chybějící části ji prosíme vyznačte v přiloženém manuálu. Zašlete nám prosím i fotku vnitřní výplně balíku (polystyren, vzduchové váčky, bublinková fólie), abychom se pro příště poučili, jak produkt zabalit lépe.

Aby bylo možné balíček nebo produkt dle fotek lépe identifikovat, přiložte také fotky etiket, které jsou na balíčku/produktu nalepené. Snažte se prosím zachovat přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace, celý proces se tím velice zjednoduší. Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, nebojte se balíček převzít. Stačí si nafotit fotky celého poškozeného balíčku a sepsat škodní list s přepravcem. Díky tomu bude celá reklamace probíhat snadněji.

2. Vyplňte reklamační formulář rychle a bez bolesti

2. Vyplňte reklamační formulář rychle a bez bolesti

Kde najdu reklamační formulář?

Reklamační formulář najdete ve svém profilu v sekci Moje objednávky, nebo vám dorazí společně s fakturou na e-mail, který jste zadali při tvorbě objednávky. Vyberte objednávku, která obsahovala reklamovaný či vrácený produkt a vytiskněte si reklamační formulář, který následně vložíte do balíku s vráceným produktem.

Pokud nechcete uvádět důvod vrácení, nevadí. O vyplněný formulář vás ale poprosíme i v tomto případě, urychlíte tím proces vrácení.

moje objednávky

Nemám kde vytisknout reklamační formulář

Jestli nemáte možnost formulář vytisknout, přiložte nám do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.

3. Zabalte produkt jako do peřinky


Vrácená zásilka by měla obsahovat:
  • reklamovaný či vrácený produkt,
  • vyplněný reklamační formulář,
  • výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.).
3. Zabalte produkt jako do peřinky

Jak produkt správně zabalit?

Produkt očistěte a uveďte ho do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan. Do krabice přiložte i vyplněný reklamační formulář. Balíček uzavřete a důkladně zalepte lepenkou.

Jak vrátit nadrozměrné produkty?

Více informací najdete níže na stránce v sekci Jak vrátit nadrozměrné produkty

4. Pošlete balíček zase zpátky k nám


Reklamovaný či vrácený kousek zašlete na adresu:

Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč

4. Pošlete balíček zase zpátky k nám

Jak správně poslat balíček přes Českou poštu?

Pokud si pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík do ruky, zboží prosím neposílejte na dobírku. Jedině tak budete mít 100% jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpátky k vám.

Jak správně poslat balíček přes Zásilkovnu?

Pokud si pro vrácení zvolíte Zásilkovnu, stačí zabalené zboží přinést na výdejní místo, nadiktovat obsluze naše ID (naleznete jej níže) a Zásilkovna již zajistí doručení zboží k nám (tato služba je určena pro malé zásilky s hmotností do 10 Kg).

ID: 98619867

5. Počkejte, až se vaší zásilce budeme moci plně věnovat

Chceme pro vás jen to nejlepší, a tak nasloucháme vašim přáním. Sami si vyberte, co je pro vás nejpříjemnější řešení. Buď vám vrátíme peníze na účet, nebo pošleme obratem kousek nový.

5. Počkejte až se vaší zásilce budeme moci plně věnovat

Kdy mi přijde nový produkt?

Pokud je produkt skladem, můžete se z nového těšit už do pár dnů. Pokud je na objednání, chvilku nám zabere, než ho pro vás znovu seženeme. Zjistěte si předem, za jak dlouho dojde nový balíček. Rádi vám povíme, kdy můžete zásilku s radostí očekávat.

Jak probíhá proces reklamace?

Jakmile dorazí balíček k nám do skladu, dáme vám ihned vědět. Pokud bude vše v pořádku, tak po vyřešení reklamace či vrácení produktu vám pošleme informační e-mail. Hned vzápětí pak i peníze na váš bankovní účet. Podmínky vyřízení reklamace či vrácení zboží se řídí reklamačním řádem.

Co dělat, když...

Přišla jiná částka, než jsem očekával/a

Vrácená částka je doopravdy to, co jste skutečně zaplatili. Tedy cena snížená o případnou slevu či kreditovou akci (Co jsou to kredity?). Výši vrácených peněz najdete ve svém profilu v sekci Moje objednávky, v detailu konkrétní objednávky.

Peníze stále nedošly

Doba, kdy vrátíme zpět peníze, se liší v závislosti na průběhu zpracování reklamace. Pokud máte podezření, že byste již měli mít peníze zpět na účtu, kontaktujte zákaznickou podporu na sluzebnicek@bonami.cz nebo na 232 005 040.

Jak vrátit nadrozměrné produkty

Je nám jasné, že vrátit například pohovku není jen tak. Proto nabízíme vrácení nábytku bez zbytečných starostí.
1. Ozvěte se naší zákaznické podpoře
Řekněte nám, co a kdy chcete vrátit a my to pro vás zařídíme. Zavolejte nám na číslo 232 005 040 (každý pracovní den jsme tu pro vás od 8 do 18 hodin), nebo nám napište e-mail na sluzebnicek@bonami.cz.
2. Za odvoz nic neplatíte
Váš balíček si vyzvedne jeden z ověřených dopravců (Fofr, Rhenus), se kterými rádi spolupracujeme. Na přání lze domluvit i zabalení vráceného nábytku. Celý odvoz platíme my.
3. Datum odvozu si stanovíte vy
Na termínu se domluvíte společně s naší zákaznickou podporou. My se postaráme o zbytek. V případě, že dopravce nemůže akceptovat termín vyzvednutí nadrozměrné zásilky, kontaktuje vás sám a domluví s vámi termín nový. Konkrétní čas vyzvednutí vrácené zásilky vzhledem k vytíženosti dopravců bohužel není možné stanovit.

Při předání balíčku dopravci poproste o potvrzení o převzetí. Chceme mít jistotu, že se zásilka po cestě nikam nezatoulá.

Kde najdu reklamační formulář

Odkaz na reklamační formulář ke konkrétní objednávce najdete v mailu, který odesíláme po vyřízení objednávky. Hledejte ve své mailové schránce předmět „Poděkování a faktura k objednávce ". Reklamační formulář naleznete také ve svém účtu v přehledu objednávek v detailu konkrétní objednávky, nebo si ho můžete stáhnout pod tímto odstavcem.

Kdy můžu produkt vrátit

Na rozmyšlenou máte 365 dní
Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet. Že jste to nestihli? Nerozbalené zboží můžete stále ještě vrátit. Částku, kterou vám odešleme zpět, snížíme o 5 % z prodejní ceny za každých 30 dnů (počínaje 15. dnem od převzetí zásilky). Pokryjeme tak nejnutnější náklady spojené s jeho vrácením. Pokud jste si u nás koupili matraci, můžete ji vrátit do 45 dní. Podrobné informace naleznete níže v reklamačním řádu.
Na reklamaci máte až 2 roky
Reklamovat produkt můžete do 2 let ode dne přijetí objednávky. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.


Více o podmínkách reklamace a vrácení najdete v reklamačním řádu.



Nenašli jste vše, co jste hledali?

Dokončením registrace uzavřete s Bonami.cz, a.s. tuto smlouvu o zpracování osobních údajů.