Tento web používá cookies. Více informací o používaní souborů, jejich uplatnění a schválení lze nalézt zde

ok
Menu
300 KčRegistracePřihlášení300 KčKošík
DomůVše o nákupuVše o nákupuReklamace a vrácení

Reklamace a vrácení

Až 365 dní na vrácení zboží

Až 45 dní na vrácení matrací

Vrácení velkých kusů nábytku zdarma a bez starostí

Reklamace zboží

Zboží mi přišlo rozbité, nekompletní nebo se rozbilo v průběhu používání.

Vrácení zboží

Zboží je jiné než na obrázku, nelíbí se mi, nebo jsem prostě změnil názor.

Nejčastější dotazy

Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet. Že jste to nestihli? Nerozbalené zboží můžete stále ještě vrátit. Částku, kterou vám odešleme zpět, snížíme o 5 % z prodejní ceny za každých 30 dnů (počínaje 15. dnem od převzetí zásilky). Pokryjeme tak nejnutnější náklady spojené s jeho vrácením. Pokud jste si u nás koupili matraci, můžete ji vrátit do 45 dní. Podrobné informace naleznete níže v reklamačním řádu.

Je možné vrátit zboží na prodejně, a je to zdarma?

Zboží lze vrátit na jakékoliv naší prodejně a vrácení je zcela zdarma. V případě potřeby vám s vrácením pomůže obsluha naší prodejny.

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem ho vrátit?

Zabalte produkt tak, aby se co nejvíce zabránilo jeho možnému poškození během dopravy. Vrácená zásilka by měla obsahovat: reklamovaný či vrácený produkt, vyplněný reklamační formulář, výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.). Vrátit lze zdarma přes DPD nebo Zásilkovnu, podrobný postup naleznete v sekcích Reklamace zboží/Vrácení zboží.

Bude mne vrácení stát nějaké peníze?

Vrácení nadrozměrného zboží je zdarma. U ostatních produktů je vrácení zdarma v případě, kdy využijete zaslání přes DPD nebo Zásilkovnu.

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část?

Pokud máte možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a naše reklamační oddělení s vámi domluví detaily. V případě vrácení reklamovaného zboží zpět k nám bez zaslání fotografií je potřeba vrátit celý produkt.
Také se ptáte:

Co dělat, když mi přišel nekompletní produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišel produkt s vadou, která nejde nafotit?

V tomto případě nám můžete zaslat video nebo produkt rovnou vrátit k nám.

Co dělat, když mi přišel odlišný produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišla jiná částka, než jsem očekával?

Zkontrolujte si prosím nejdříve fakturu a výši uplatněných slev. Pokud částka ani tak nesouhlasí, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a spolu vše dořešíme.

Co dělat, když mi peníze za reklamaci stále nedošly?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme.
Potřebujete poradit?
sluzebnicek@bonami.cz232 005 040online chat (najdete vpravo dole na obrazovce)

V pracovních dnech od 8:00 do 20:00