Objevte postele Bonami Selection | Vyberte si tu svou →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Podmínky služby
Bonami návrh interiéru

Všeobecné obchodní podmínky Bonami návrh interiéru

Obchodní společnosti BONAMI.CZ, a.s. se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 identifikační číslo: 242 30 111 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městský soudem v Praze, oddíl B, vložka 18575 pro službu Bonami návrh interiéru prostřednictvím on-line komunikačních prostředků na dálku umístěné na internetové adrese www.bonami.cz/c/bonami-navrh-interieru .

1.   Úvodní ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) obchodní společnosti BONAMI.CZ, a.s., se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, identifikační číslo: 242 30 111, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 18575 (dále jen „BONAMI“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě inominátní (resp. smíšené) smlouvy o poskytnutí služeb Bonami návrh interiéru (dále jen „smlouva o poskytnutí služby designera“) uzavírané mezi BONAMI a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „zákazník“) prostřednictvím internetové služby Bonami návrh interiéru (dále jen „služba“ nebo také jako „Bonami návrh interiéru“).

  • BONAMI nabízí zákazníkům prodej nábytku a široký sortiment bytových doplňků a dekorace prostřednictvím internetového obchodu provozované na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.bonami.cz/, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.

  • Smlouva. Ustanovení odchylná od těchto VOP je možné sjednat ve smlouvě o poskytnutí služby designera. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytnutí služby designera mají přednost před ustanoveními VOP.

  • Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy o poskytnutí služby designera uzavřené mezi BONAMI a jejími zákazníky. Smlouva o poskytnutí služby a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu o poskytnutí služby designera lze uzavřít v českém jazyce.

  • Změny vyhrazeny. Znění VOP může BONAMI měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP. To znamená, že změny či doplnění těchto VOP se nebudou vztahovat na objednávky služeb uskutečněné před dnem účinnosti takovéto změny či doplnění.

  • Za tímto účelem BONAMI vydává tyto VOP, které upravují základní podmínky poskytovaní služby Bonami návrh interiéru.

2.   Právní rámec služby

  • Tyto VOP se řídí občanským zákoníkem a v případě zákazníka spotřebitele se použije také zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

  • Na smlouvu o poskytnutí služby designera se přiměřeně použijí ustanovení občanského zákoníku o smlouvě o dílo.

  • Dále se použije GDPR - NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

3.   Uzavření smlouvy

  • Pro objednání služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní BONAMI https://www.bonami.cz/c/bonami-navrh-interieru stisknutím tlačítka “Chci návrh interiéru”, kde se zákazník dozví:

  • 1) že ho čeká objednávkový formulář
    2) co vše bude potřebovat pro jeho řádné vyplnění
    3) seznámení s celým procesem

  • Následně stisknutím tlačítka “spustit dotazník” je spuštěn objednávkový formulář na platformě Typeform.com. jako tzv. "chytrý" dotazník.

  • Objednávkový formulář obsahuje zejména otázky povinné i nepovinné o:

    1) objednávané službě (která místnost/pokoj je předmětem služby – např. ložnice, pracovna, obývací pokoj, dětský pokoj apod., dále také forma obměny, rozměry místnosti, půdorys a jiné), a
    2) možnosti výběru ceny služby.

  • Veškerá prezentace medailonků designerů umístěná ve webovém rozhraní BONAMI je informativního charakteru a BONAMI není povinno uzavřít smlouvu o poskytnutí služby designera.

  • Zákazník vyplněním a odesláním objednávky, čímž se rozumí vyplněním vstupního dotazníku ve formě objednávkového formuláře a vyjádřením souhlasu s VOP a souhlasem se zpracováním osobních údajů (dále jen „Objednávka“) souhlasí, že byl s obsahem VOP seznámen a bez výhrad je přijímá.

  • Objednávka je realizována přes internetové stránky a je započata stisknutím tlačítka „Vyplnit dotazník“.

  • Před zasláním Objednávky směrem k BONAMI je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vepsal, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Údaje uvedené v Objednávce jsou ze strany BONAMI považovány za správné. BONAMI neprodleně po obdržení Objednávky toto obdržení zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka, kterou uvede v objednávkovém formuláři /v Objednávce (dále jen „elektronická adresa zákazníka“).

  • Potvrzením služby ze strany BONAMI je uzavřena výše uvedená smlouva o poskytnutí služby designera. Potvrzení je ve formě automaticky rozeslané emailové zprávy, čímž je potvrzena a dokončena tato Objednávky (dále jen „Potvrzení“). Přílohu Potvrzení tvoří aktuální znění VOP, GDPR a reklamační řád BONAMI ve formátu PDF.

  • Na základě Objednávky uzavírají BONAMI a zákazník smlouvu o poskytnutí služby designéra.

  • Uzavřená Objednávka je archivována za účelem jejího úspěšného splnění a splnění případných povinností z odpovědnosti za vady.

  • Zákazník je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky (množství místnosti) požádat BONAMI o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky).

  • Smluvní vztah mezi BONAMI a zákazníkem vzniká doručením přijetí Objednávky (akceptací), jež je ze strany BONAMI zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické adresy zákazníka.

4.   Objednávka služby Bonami návrh interiéru

  • Na základě Objednávky zákazníka poskytne BONAMI službu spočívající ve vytvoření návrhu ze sortimentu BONAMI, a to v termínu uvedeném v Objednávce, nebo v termínu dohodnutém mezi BONAMI designerem a zákazníkem.

  • Služba je poskytována odborným zaměstnancem BONAMI formou na dálku. Zaměstnancem se pro účely této služby rozumí také poskytovatelé outsourcovaných služeb a jejich zaměstnanci nebo jiní pracovníci spolupracující s BONAMI na základě jiného než pracovněprávního vztahu, osoby v obdobném poměru ke Společnosti podle ust. § 6 odst. 1 písm. a) zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, nebo pro jiné osoby se Společností ve smluvním vztahu. Smluvním vztahem lze zejména rozumět pracovní poměr, vztah vznikající na základě dohod konaných mimo pracovní poměr nebo jiný smluvní vztah mezi Společností (např. na základě smlouvy o dílo apod.) (dále jen jako „BONAMI designer“).

  • Na základě zákazníkem dodaných rozměrů místa návrhu a doplňujících informací dojde v předem dohodnutém termínu k sestavení půdorysu.

  • Jelikož konzultace probíhá na dálku je zákazník povinen zajistit, aby byl ze svých zdrojů schopen se na schůzku připojit. O technických požadavcích je zákazník informován v průběhu objednání služby a následně emailem. Po schůzce bude vytvořen návrh ve formě PDF a ostatní dokumenty a vizualizace dle zvoleného typu služby(dále jen „Návrh“).

  • Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání této smlouvy o poskytnutí služby designera. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytnutí služby designera (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.

5.   Konečný produkt služby – návrh od Bonami designera

  • Po ukončení práce Zákazník obdrží vizualizaci Návrhu společně se seznamem použitého zboží a předběžnou kalkulaci produktů a celkové kupní ceny.

  • V průběhu konzultací resp. před zasláním konečného Návrhu je možné bezplatně požádat o drobné úpravy (např. změna barvy produktu, náhrada dekorace apod.).

  • V případě požadavku na zásadní změnu původního Návrhu, např. z důvodu jiných rozměrů, jiného designu celého návrhu se bude jednat o zcela novou zpoplatněnou službu.

  • Návrh designu je ve formě PDF pro zákazníka. Návrh je složen z kusových produktů BONAMI a v případě nemožnosti nalezení vhodných produktů na BONAMI i z produktů jiných prodejců.

  • Co je součástí?
  • 1) Emailový/telefonní kontakt s BONAMI designerem (celkem dvakrát)
    2) v případě, že vstupní dotazník není dostačující – 10/20minutový online video call
    2) 60 minutová online prezentace
    3) moodboard​ (vizuální koláž)
    4) půdorys
    5) vizualizace formou digitální koláže
    6) varianty
    7) shoppable seznam produktu (shopping list) a finanční seznam produktů - kalkulace a nákupní seznam
    8) rady a tipy týkající se zařízení interiéru.
    9) v případě návrhu kuchyně nebo jiného vestavěného nábytku ( koupelna, obývací stěna, pracovní kout, zádveří) je v případě objednání si této služby součástí návrhu i tento návrh, který bude zákazníkovi dodán na finální prezentaci.
      Jeho součástí je
    • 3D vizualizace s upřesněním použitých materiálů
    • kalkulace na provedení kuchyně dle dodaného návrhu
    • půdorys a výškový pohled s kótami
    10) pokud bude mít zákazník zájem o další úpravy tohoto návrhu nábytku na míru, bude odkázán na konkrétního designéra v BONAMI kuchyňském studiu, který s ním návrh dořeší do finální podoby

  • Součástí Návrhu není položení podlahové krytiny, osazení dveří, umístění oken ani jiné návrhy stavebních úprav interiéru. Návrh obsahuje rozmístění kusových produktů z nabídky eshopu BONAMI https://www.bonami.cz/ nebo jiných eshopů s nábytkem (home&deco).

6.   Cena služby Bonami návrh interiéru a platební podmínky

  • Cena za službu je odvislá od volby služby, kdy zákazník má možnost využít buď balíček 1, nebo balíček 2 služby.

  • Cena je uvedená v korunách a počítá se za místnost/pokoj.

  • Ceny služby jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na https://www.bonami.cz/c/bonami-navrh-interieru. Tímto ustanovením není omezena možnost BONAMI uzavřít smlouvu o poskytnutí služby za individuálně sjednaných podmínek.

Základní balíček
  • 1x Úvodní schůzka
  • 1x Moodboard
  • 1x Půdorys s rozmístěním produktů
  • 1x Vizualizace pokoje
  • 1x Seznam použitých produktů
  • 1h Prezentace s komentářem od designéra
  • Odečtení ceny návrhu při zakoupení produktů od Bonami*
  • Doba dodání: Přibližně 2 týdny, není-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak
3 900 Kč

vč. DPH
Rozšířený balíček
  • 1x Úvodní schůzka
  • 2x Moodboard
  • 2x Půdorys s rozmístěním produktů
  • 2x Vizualizace pokoje
  • 2x Seznam použitých produktů
  • 1h Prezentace s komentářem od designéra
  • Odečtení ceny návrhu při zakoupení produktů od Bonami*
  • Doba dodání: Přibližně 3 týdny, není-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak

5 400 Kč
vč. DPH
  • Platba on-line Objednávky je možná těmito způsoby: Na základě vystavené faktury se splatností 14 dnů.

  • Cenu služby může zákazník uhradit BONAMI následujícími způsoby:

  • 1) v hotovosti v provozovně BONAMI na adrese
    2) bezhotovostně převodem na účet BONAMI č. 257014774/0300, vedený u společnosti (dále jen „účet BONAMI“).
    3) BONAMI nepožaduje od zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu.

  • V případě bezhotovostní platby je zákazník povinen uhradit cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet BONAMI.

  • BONAMI ohledně plateb prováděných na základě smlouvy o poskytnutí služby vystaví zákazníkovi daňový doklad – fakturu. BONAMI je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví BONAMI po prezentaci Návrhu a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.

  • Podle zákona o evidenci tržeb je BONAMI povinno vystavit zákazníkovi účtenku. Zároveň je povinno zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  • Voucher. Zákazníkovi bude poskytnuta sleva z kupní ceny ve výši ceny zaplacené za tuto službu (dále jen „voucher“). Zákazník obdrží voucher na nákup produktů z Návrhu. Voucher má platnost 2 měsíce od předání finálního návrhu zákazníkovi a je na něm přesně vyznačeno datum konce platnosti. Voucher platí pouze v případě nákupu v celkové hodnotě nad 30.000,--Kč, včetně DPH. Do celkové ceny se nepočítá doprava zboží, ani balné a poštovné.

  • V odůvodněných případech je možné platnost voucheru prodloužit o přiměřenou dobu, dohodou smluvních stran.

  • Uplatnění voucheru.

  • Nábytek, doplňky a služby, které jsou součástí vytvořeného Návrhu, vychází z aktuální nabídky a cen zboží a služeb v okamžiku vytvoření Návrhu.

  • Při uplatnění voucheru bude rozhodující nabídka a ceny zboží a služeb aktuální v okamžiku nákupu.

  • Návrh a cenová kalkulace nezaručuje dostupnost zboží na skladě v době zakoupení zboží.

7.   Odstoupení od smlouvy

  • Od uzavřené smlouvy o poskytnutí služby je zákazník oprávněn odstoupit bez udání důvodu, nejpozději však 48 hodin od učinění Objednávky a za podmínky, že služba ze strany BONAMI ještě nebyla započata na telefonní lince: 232 005 040 nebo na emailu: sluzebnicek@bonami.cz

  • Pro vrácení plateb použije BONAMI stejný platební prostředek, který zákazník použil pro provedení počáteční transakce, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuto jinak.

8.   Odpovědnost

  • BONAMI nenese žádnou odpovědnost za dispoziční změny místnosti/pokoje/bydlení, které je předmětem Objednávky a smlouvy o poskytnutí služby designera a které by mohly mít vliv na instalaci designového produktu podle Návrhu. Pokud budou takovéto dispoziční změny provedeny, neodpovídá BONAMI za to, že realizace Objednávky (smlouvy) podle Návrhu nebude možná.

  • Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9.   Práva k duševnímu vlastnictví

  • BONAMI je vlastníkem licence k užití díla dle této smlouvy o poskytnutí služby designera jako výstupu ve formě Návrhu, dále také k audiovizuálním záznamům navrženého designu interiéru a popisných textů Návrhu dle této Smlouvy, a to ke všem způsobům užití, v rozsahu neomezeném.

  • BONAMI je mimo jiné oprávněno umístit výstup ve formě Návrhu, kterou vytvoří BONAMI designer, na sociální sítě spravované BONAMI a má nárok vzniklý obsah na sociálních sítích sponzorovat. BONAMI je oprávněno umístit výstup na své webové stránky, a to do detailu produktu, kterého se výstup týká.

  • Obsahem majetkového práva je právo Návrh jako autorské dílo užít, zejména ho rozmnožovat, rozšiřovat, pronajímat, půjčovat, vystavovat nebo sdělovat veřejnosti.

  • BONAMI designer vytváří Návrh jako zaměstnanec za účelem splnění svých pracovních povinností, BONAMI vykonává veškerá majetková práva k Návrhu jako autorskému dílu.

  • Licence je udělená na časově neomezenou dobu.

  • Jména, text, grafika, videa, loga, obrázky, fotografie, ikony, prezentace a jiné výstupy služby jsou majetkem BONAMI a jsou chráněny autorským právem. Bez předchozího písemného souhlasu BONAMI nesmí zákazník používat tento obsah. Prohlížení, čtení, tisk, stahování nebo jiné používání obsahu BONAMI, zákazníka neopravňuje k žádným vlastnickým nebo duševním vlastnickým právům k obsahu, autorskému dílu nebo softwaru.

10.   Ochrana osobních údajů

  • BONAMI zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů.

  • Svou informační povinnost vůči zákazníkovi ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) související se zpracováním osobních údajů zákazníka pro účely plnění smlouvy o poskytnutí služby designera, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností BONAMI plní prostřednictvím zvláštního dokumentu, který je dostupný zde:

11.   Průzkum spokojenosti a nabídky produktů a služeb, zasílání obchodních sdělení a cookies

  • Průzkum spokojenosti. BONAMI využije kontaktní osobní údaje zákazníka k průzkumu spokojenosti zákazníků a k nabízení svých produktů a služeb na základě svého oprávněného zájmu dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Zákazník má právo odmítnout takovou komunikaci na níže uvedených kontaktech uvedených v čl. XI.

  • Osobní údaje budou pro účely vyhodnocení spokojenosti zákazníků uloženy po dobu 1 roku.

  • Zasílání obchodních sdělení. Zákazník souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení ze strany BONAMI na elektronickou adresu či na telefonní číslo zákazníka. Svou informační povinnost vůči zákazníkovi ve smyslu čl. 13 GDPR související se zpracováním osobních údajů zákazníka pro účely zasílání obchodních sdělení plní BONAMI prostřednictvím zvláštního dokumentu.

  • Cookies. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je Objednávku na webové stránce možné provést a závazky BONAMI ze smlouvy o poskytnutí služby designera plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač zákazníka, může zákazník souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

12.   Kontakty a doručování

  • BONAMI odpovídá na dotazy zákazníků k této službě na telefonním čísle: 232 005 040 každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hod.

  • Zákazníkovi může být doručováno na elektronickou adresu zákazníka, nebo může být kontaktován telefonicky.

13.   Spory

  • Orgánem pověřeným dozorem je Česká obchodní inspekce.

  • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje BONAMI prostřednictvím elektronické adresy sluzebnicek@bonami.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle BONAMI na elektronickou adresu zákazníka.

  • Případné spotřebitelské spory mezi BONAMI a zákazníkem ohledně závazků ze smlouvy o poskytnutí služby lze řešit mimosoudně. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi BONAMI a zákazníkem.

  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  • BONAMI je oprávněno k poskytování této služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

14.  Závěrečná ustanovení

  • Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

  • Smlouva o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru, včetně VOP je archivována BONAMI v elektronické podobě a není přístupná.

  • Přílohu VOP tvoří reklamační řád a GDPR.

  • Kontaktní údaje BONAMI: adresa pro doručování , adresa elektronické pošty , telefon .

  Účinnost

Tyto VOP pro službu Bonami návrh interiéru mají účinnost dnem 7.6.2021.

Reklamační řád pro službu Bonami návrh interiéru

Tento reklamační řád je vystaven obchodní společností BONAMI.cz, a.s., se sídlem Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném B 18575, IČO: 24230111, DIČ: CZ24230111 , kontaktní adresa kanceláře:
Thámova 289/13, 186 00 Praha 8 – Karlín, ČR, web: https://www.bonami.cz/, tel. , email: sluzebnicek@bonami.cz (dále jen „BONAMI“).

Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti související s odpovědností BONAMI za vady při uzavírání smlouvy o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru mezi BONAMI a objednatelem této služby (dále jen „zákazník“) nad rámec všeobecných obchodních podmínek platných pro tuto službu a dostupných na [doplňte odkaz na všeobecné obchodní podmínky pro tuto službu] (dále jen „reklamační řád“).

Domníváte se, že došlo k pochybení při využití služby Bonami návrh interiéru? Pročtěte si tento reklamační řád. BONAMI Vás tímto informuje o podmínkách a způsobu uplatnění reklamace.

Rozsah, podmínky a způsob uplatnění reklamace

  Co můžete reklamovat?
  • Reklamovat můžete službu, která je předmětem smlouvy o poskytnutí služby Bonami návrh interiéru(dále jen „smlouva“), za předpokladu, že byla provedena vadně. Služba Bonami návrh interiéru, resp. její výstup, má vady, když neodpovídá tomu, co bylo ujednáno ve smlouvě.
  • BONAMI odpovídá pouze za ty vady, které má dílo v době jeho předání.
  • BONAMI neposkytuje záruku za jakost!
  • Zákazníkovi je povinen provést kontrolu výstupu služby podle smlouvy co nejdříve po převzetí. Zákazník je povinen vady bez zbytečného odkladu BONAMI oznámit poté, kdy je zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl, nejpozději však do dvou let od převzetí návrh designu interiéru ve formě PDF.
  Reklamace musí obsahovat:
  • Číslo objednávky
  • Datum objednání služby
  • Jméno a příjmení
  • Telefon, e-mail
  • Popis závady
  • Jméno designéra, který je zodpovědný za službu
  • Číslo faktury
  Z čeho vychází Váš nárok?
  • Ze zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), zejména ust. § 2615 - 2619;

  • ze zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  Jaká máte práva z vad?
Jestliže služba nebyla poskytnuta podle domluvy, můžete požadovat v závislosti na charakteru vady buď:
  • řádné provedení služby,
  • přiměřenou slevu z její ceny, anebo
  • navrácení částky, kterou jste za ni zaplatili.
BONAMI je povinno zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  Jaká je lhůta k vyřízení reklamace a jak se počítá?
  • Vyřizování reklamace nesmí bez dohody s Vámi trvat déle než 30 kalendářních dnů.

  • BONAMI o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech však do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu poskytnuté služby a potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Dohodnete-li se s BONAMI na lhůtě delší, pak musí být reklamace vyřízena do konce prodloužené lhůty.

  • Lhůta běží od okamžiku uplatnění reklamace. Následující den potom, co jste reklamaci uplatnili, je prvním dnem 30 denní lhůty. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, pak lhůta skončí nejbližší následující pracovní den.

  • Při uplatnění reklamace e‑mailem je vhodné si zajistit potvrzení jeho doručení či přečtení.
Reklamace se považuje za vyřízenou, když BONAMI informuje, že je reklamace vyřízena a jakým způsobem se tak stalo, nejpozději 30. den od uplatnění reklamace.
  Jak a kde lze uplatnit reklamaci?
  • Osobně na adrese: Thámova 289/13, 186 00 Praha 8
  • Telefonicky na čísle: 232 005 040
  • Elektronickou poštou na adrese: sluzebnicek@bonami.cz
  • Reklamace může být uplatněna v jakékoliv provozovně BONAMI, kde to je s ohledem na nabízenou službu možné.
  GDPR
BONAMI prohlašuje, že zpracovávání a zpráva veškerých osobních údajů, které souvisí s předmětnými činnostmi popisovanými v tomto reklamačním řádu se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dokument BONAMI zde.
  Ochrana práv zákazníků
• Orgánem pověřeným dozorem je Česká obchodní inspekce.

• Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje BONAMI prostřednictvím elektronické adresy [….] . Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle BONAMI na elektronickou adresu zákazníka.

• Případné spotřebitelské spory mezi BONAMI a zákazníkem ohledně závazků ze smlouvy o poskytnutí služby lze řešit mimosoudně. Subjektem mimosoudního řešení sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi BONAMI a zákazníkem.

• Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

• BONAMI je oprávněno k poskytování této služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Závěrečná ustanovení
  • Tento reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek k Bonami návrh interiéru.

  • Je-li některé ustanovení reklamačního řádu neplatné nebo neúčinné, nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

  • Uzavřením smlouvy vyjadřuje zákazník souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.

  • Reklamační řád je archivován BONAMI v elektronické podobě.

  • Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

  • Tento reklamační řád nabývá účinnosti 7.6.2021.

Informace o zpracování osobních údajů

podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů); (dále jen „GDPR“).
1.   Správce osobních údajů
1.1. Správcem osobních údajů je obchodní společnost:

• BONAMI.CZ, a.s., IČ 242 30 111, se sídlem: Újezd 450/40, Praha 1 – Malá Strana, PSČ 118 00 ČR, vedená u Městského soudu v Praze pod sp. zn. B 18575
• e-mail: sluzebnicek@bonami.cz
• kontaktní adresa kanceláře: Thámova 289/13, 186 00 Praha 8 – Karlín, ČR (dále jen „Společnost“)

1.2. Jelikož Společnost působí při zpracování osobních údajů jako správce, určuje tak, za jakým účelem a jakými prostředky bude docházet ke zpracování osobních údajů.

1.3. Správce je právnickou osobou založenou dle českého práva.

1.4. Správce je možné kontaktovat prostřednictvím emailu poverenec@bonami.cz nebo sluzebnicek@bonami.cz

1.5. Společnost jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů, kterým je: Ing. Daniel Kmoch, poverenec@bonami.cz, +420 232 005 040.

2.   Účel/y zpracování osobních údajů
2.1. Tento dokument upravuje zásady ochrany a zpracování osobních údajů návštěvníků webových stránek www.bonami.cz a/nebo aplikace, kteří na stránkách https://www.bonami.cz/i/bonami-navrh-interieru využijí služby Bonami návrh interiéru a učiní objednávku této služby (dále jen „zákazníci“).

2.2. Osobní údaje zákazníků a dalších jinak zúčastněných Společnost zpracovává za následujícími účely:

• Plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů (zákazník);
• Subjekt údajů (zákazník) udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden nebo více konkrétních účelů;
• Fakturování služeb poskytnutých naší Společností apod.

2.3. Předmět plnění smlouvy je poskytnutí odborného poradenství Bonami návrh interiéru a poskytnutí služby Bonami návrh interiéru (společně dále jen „Účel zpracování osobních údajů“).

3.   Právní základ zpracování osobních údajů
3.1. Osobní údaje jsou zpracovávány na základě uzavřené smlouvy v souladu všeobecnými obchodními podmínkami, neboť pro plnění této smlouvy je zpracování osobních údajů nezbytné a bez jejich zpracování služba nemůže být poskytnuta.

3.2. Osobní údaje jsou tedy zpracovány v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR a v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR.

3.3. Společnost bude v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů zpracovávat osobní údaje zákazníka uvedené v objednávce pro účely splnění smlouvy o poskytnutí služby designera, a to po dobu nezbytně nutnou k jejímu splnění, vyřízení případných nároků zákazníka z vadného plnění a dále pokud je zpracování nezbytné v souladu s právními předpisy (zejména s daňovými předpisy). Právním základem zpracování je smlouva uzavřená mezi zákazníkem a Společností.
4.   Jaké údaje zpracováváme?
4.1. Údaje poskytnuté zákazníky.

4.2. Primárně jsou zpracovávány osobní údaje, které nám zákazník poskytne při vytvoření objednávky, včetně objednávkového formuláře ve formě vstupního dotazníku.

4.3. Dále zpracováváme zejména údaje za účelem a při vyplnění vstupního dotazníku. Vyplněním údajů v dotazníku vyjadřujete svůj souhlas se zpracováním uvedených údajů a souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami.

4.4. Tyto údaje zahrnují zejména osobní, identifikační, kontaktní, přihlašovací a adresní údaje, a to především:

• e-mailovou adresu
• telefon
• jméno a příjmení
• adresu
• informace o Vašem interiéru/bydlení – dispozice bydlení za účelem vytvoření půdorysu, jeho vizualizace a návrh, fotografie bydlení.

4.5. Další údaje, které zpracováváme jsou údaje za účelem vystavení faktury za služby Bonami návrh interiéru v rozsahu: jméno, příjmení, adresa, fakturační adresa, platební údaje, telefon a e-mailová adresa.

4.6. Údaje získané prostřednictvím cookies. Pro lepší cílení reklamních kampaní a vylepšování nabídky produktů a služeb využívá BONAMI informace o zboží, které naši zákazníci zakoupili. Pokud jste ve Vašem prohlížeči povolili ukládání cookies a souhlasíte s jejich používáním, získává Společnost údaje o návštěvě webových stránek, prohlížených produktech a další aktivitě na webových stránkách.

4.7. Společnost nesbírá ani jinak nezpracovává jakékoli citlivé osobní údaje zahrnující např. údaje o Vašem zdravotním stavu, vyznání či přesvědčení apod.

4.8. Zasílání obchodních sdělení a kontaktování zákazníka. Subjekt údajů tímto dává souhlas k následnému kontaktování klienta po prezentaci Bonami návrh interiéru. Zákazník rovněž může být kontaktován při vyprodání produktu (vybraného zboží), který je předmětem služby za účelem nabídnutí vhodné alternativy produktu (vybraného zboží). Zákazník rovněž souhlasí se zasláním a/nebo kontaktování za účelem průzkumu spokojenosti a zasílání obchodních sdělení.
5.   Příjemci osobních údajů
5.1. Vaše osobní údaje zpracovává Společnost jako správce osobních údajů a dále zpracovatelé osobních údajů.

5.2. Společnost může a je povinna předat osobní údaje bez uzavření zpracovatelské smlouvy, anebo dohody o odpovědnosti dvou správců, soudům, správním orgánům, Policii ČR a dalším subjektům veřejného práva.

5.3. Se všemi dalšími zpracovateli, Společnost jako správce musí mít uzavřenu odpovídající zpracovatelskou smlouvu, která garantuje, že zpracovatel bude při zpracováních osobních údajů dodržovat stejné zásady bezpečnosti, jako Společnost. Zpracovatelem se rozumí každý subjekt, který zpracovává osobní údaje pro Společnost pro účely a způsobem, které Společnost stanoví.

5.4. Kdo má přístup k údajům?

• V prvé řadě jsou osobní údaje zpracovávány Společností a jejími pracovníky, zejména Bonami designerem. Veškeré osoby mající přístup k osobním údajům jsou zavázány k mlčenlivosti a tento závazek trvá i po skončení jejich spolupráce se Společností.

• Příjemci osobních údajů budou smluvní partneři Společnosti zajišťující vyřízení objednávky.

• V případě, kdy je se zpracováním vyžadován Váš souhlas, předáváme údaje zpracovatelům pouze v případě, že jste souhlas udělili. Zpracovatelům předáváme pouze ty údaje, které nezbytně potřebují k zajištění svých služeb. Mezi zpracovatele, které BONAMI využívá, patří:
• Česká pošta, s.p., Direct Parcel Distribution CZ, s. r. o., Zásilkovna s.r.o., WE|DO CZ s.r.o., Gebrüder Weiss Gesellschaft m.b.H, FOFR Expressvan s.r.o., PROFIGROUP PLUS s.r.o., General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.(přepravní společnosti) • Daktela (zajištění služeb zákaznické podpory) • Uloženka s.r.o. (zajištění distribuce zboží) • X.commerce, Inc. (nástroje pro on-line marketing) • dba Magento, Inc. (nástroje pro on-line marketing) • Google LLC (nástroje pro on-line marketing) • YANDEX, LLC (nástroje pro on-line marketing) • Targito.com, s.r.o. (zajištění e-mailingu) • Facebook, Inc. (nástroje pro on-line marketing) • Seznam.cz, a.s. (nástroje pro on-line marketing) • VIVnetworks.com s.r.o. (zajištění affiliate programu) • SMSbrána s.r.o. • OptinMonster • Adform s.r.o. • BIANO s.r.o. • GLami s.r.o. • Ehub s.r.o • RTB House s.r.o. • Pinterest, Inc. • Global Payments Europe s.r.o. • Heureka Group a.s.
6.   Doba zpracování osobních údajů
6.1. Osobní údaje jsou uchovávány po celou dobu trvání smlouvy, oprávněného zájmu a/nebo povinnosti Společnosti.

6.2. Osobní údaje jsou zpracovány za účelem plnění smlouvy po celou dobu vyřízení/vyřizování objednávky služby Bonami návrh interiéru a po celou dobu využívání této služby, včetně zaplacení této služby, a následně pro uplatnění práv z vadného plnění.

6.3. Následně jsou osobní údaje uchovávány deset (10) let po skončení právního důvodu zpracování osobních údajů, ledaže závazné právní předpisy stanoví tuto dobu delší nebo kratší.

6.4. Ze zákona Společnost také následně uchovává některé údaje obsažené v účetních dokladech.

6.5. Další zpracování osobních údajů nad rámec uvedených lhůt provádí Společnost pouze v případě, že je to nezbytné pro splnění povinností vyplývajících z právních předpisů, které se na BONAMI vztahují.
7.   Práva subjektu údajů
7.1. Při zpracování osobních údajů má subjekt osobních údajů práva týkající se ochrany svých osobních údajů, která jsou specifikována v tomto článku. Poskytnutí osobních údajů se vyžaduje pro uzavření smlouvy, ale v případě, že zákazník své údaje za tímto účelem neposkytne, nelze objednávku vyřídit.

7.2. Právo požadovat od přístup k osobním údajům.

7.3. Právo na opravu osobních údajů, které Společnost zpracovává.

7.4. Právo na omezení zpracování. Omezení zpracování znamená, že Společnost musí osobní údaje, u nichž bylo zpracování omezeno, označit a po dobu trvání omezení je nesmí dále zpracovávat s výjimkou jejich uložení. Právo na omezení zpracování má subjekt osobních údajů tehdy, jestliže popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, aby Společnost mohla přesnost osobních údajů ověřit; zpracování je protiprávní a subjekt osobních údajů odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho o omezení použití osobních údajů; jestliže již Společnost osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale subjekt osobních údajů je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků; jestliže subjekt osobních údajů vznesl námitku proti zpracování uvedenou níže v článku 7., a to dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody Společnosti pro zpracování převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu osobních údajů.

7.5. Právo na výmaz osobních údajů. Právo na výmaz osobních údajů se nevztahuje na ty osobní údaje, které z důvodu možného soudního sporu (např. pro způsobenou škodu, vymáhání bezdůvodného obohacení apod.) a na základě právních předpisů účinných v České republice Společnost uchovává i po ukončení smlouvy nebo po pominutí oprávněného zájmu, a to v souladu s článkem 6. těchto informací o zpracování osobních údajů.

7.6. Právo na přenositelnost údajů. Subjekt osobních údajů je oprávněn žádat, aby Společnost osobní údaje poskytla za účelem jejich předání jinému správci osobních údajů, nebo Společnost osobní údaje sama předala jinému správci osobních údajů. Toto právo však může subjekt osobních údajů uplatnit pouze ohledně těch údajů, které Společnost zpracovává automatizovaně na základě souhlasu subjektu osobních údajů nebo smlouvy uzavřené se subjektem osobních údajů.

7.7. Právo podat stížnost u dozorového úřadu, a to v případě, že se subjekt osobních údajů domnívá, že zpracováním osobních údajů dochází k porušení právních předpisů o ochraně osobních údajů. Stížnost je subjekt osobních údajů oprávněn podat u dozorového úřadu v místě svého obvyklého bydliště, místě výkonu zaměstnání nebo v místě, kde došlo k údajnému porušení. V České republice je dozorovým úřadem Úřad na ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.
8.   Právo vznést námitku proti zpracování
8.1. V případě, že Společnost osobní údaje zpracovává pro účely svých oprávněných zájmů nebo oprávněných zájmů třetích osob, je subjekt osobních údajů oprávněn kdykoliv vznést proti takovému zpracování námitku. Námitku subjekt osobních údajů může vznést prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl. 1. Pokud takovou námitku subjekt osobních údajů vznese, bude Společnost oprávněna v takovém zpracování pokračovat jen tehdy, pokud prokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu osobních údajů, a dále tehdy, pokud půjde o zpracování nezbytné pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
9.   Povinné zpracování a povinnost poskytnout osobní údaje
9.1. Zpracování osobních údajů pro účely plnění smlouvy je nezbytné pro plnění závazků ze smlouvy vzniklých. Neposkytnutím osobních údajů může znamenat, že Společnost nebudeme, nikoliv její vinnou, moci plnit závazky ze smlouvy.
10.   Ukládání osobních údajů a jejich zabezpečení
10.1. Osobní údaje zpracované v elektronické podobě jsou uloženy na harddisku v České republice. Zároveň je využíváno cloudové úložiště, jehož zabezpečení odpovídá standardům GDPR.

10.2. Společnost dbá na bezpečnost Vašich údajů. Nakládání s osobními údaji probíhá plně v souladu s platnými právními předpisy, včetně GDPR.

10.3. Společnost klade při zpracování osobních údajů velký důraz na technické i organizační zabezpečení zpracovávaných údajů.

10.4. Veškeré osobní údaje v elektronické formě jsou uloženy v databázích a systémech, k nimž mají přístup pouze osoby, které potřebují s osobními údaji bezprostředně nakládat pro účely uvedené v těchto pravidlech, a to pouze v nezbytném rozsahu. Přístup k těmto osobním údajům je chráněn heslem a firewallem. Zabezpečení osobních údajů je ze strany Společnosti pravidelně testováno a ochranu průběžně vylepšujeme.
11.   Kontakt
S jakýmikoli připomínkami ohledně zpracování osobních údajů, nebo v případě uplatnění svých práv se můžete obracet na Společnost e-mailem na adresu sluzebnicek@bonami.cz, nebo na telefonním čísle +420 232 005 040.
12.   Účinnost
Tento dokument je účinný od 7.6.2021.
13.   Jiné – ochrana osobních údajů návštěvníků webových stránek https://www.Bonami.Cz/
V ostatním zde neupraveném (např. cookies, zasílání obchodní sdělení apod.) se použije také dokument Společnosti upravující ochranu osobních údajů v souvislosti se zpracováním osobních údajů návštěvníků webových stránek www.bonami.cz dostupný zde: https://www.bonami.cz/c/osobni-udaje.