-15 % na svítidla s kódem SVITIDLA15 | Ušetřete ještě dnes →
100 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Doprava

Osobní odběr

Bonami prodejny
  • zdarma při platbě předem
  • 4x v Praze a 1x v Brně
  • Balíček uložen po dobu 4 dní
  • Platba dobírek v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o Bonami prodejně

Objednávku bude možné vyzvednout, jakmile vám zašleme SMS a e-mail s výzvou k vyzvednutí. Balíček si můžete vyzvednout do 4 pracovních dní od zaslání výzvy k vyzvednutí.
Platba dobírek je možná v hotově a kartou.

Více o Bonami prodejnách
Zásilkovna
  • 59 Kč
  • Více jak 7 000 výdejních míst po celé ČR
  • Balíček uložen po dobu 5 dní (v případě Z-BOXu je balíček uložen 3 dny s možností prodloužení o další 2 dny
  • Z-BOX: Vyzvednutí zásilky a platba dobírek pouze v mobilní aplikaci Zásilkovna.
  • Platba dobírek kartou +49 Kč

Více o Zásilkovně

Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a Zásilkovna vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy s možností sledování jeho trasy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku. Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.

Kontakt na dopravce: 216 216 516

Pobočky Zásilkovny

stránky zásilkovny
WE|DO POINT
  • 69 Kč
  • Více jak 1 000 výdejních míst po celé ČR
  • Balíček uložen po dobu 5 dní s možností prodloužení o další 3 dny
  • Platba dobírek v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o WE|DO POINT

Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a WE|DO vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, WE|DO vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku.

Platba dobírek je možná kartou a v hotovostí.

Kontakt na dopravce: 246 092 912.

DPD Pickup
  • 79 Kč
  • Více než 1 300 výdejních míst v ČR
  • Balíček uložen po dobu 7 dní
  • V některých pobočkách platba je možná platba dobírky pouze v hotovosti. O této skutečnosti budete informováni prostřednictvím SMS s informací o uložení zásilky na vámi zvolené pobočce
  • Platba dobírek v hotovosti a kartou +49 Kč
  • Nelze využít pro produkty se stranou balení delší jak 60 cm

Více o DPD Pickup

Jakmile balíček odejde z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a DPD vám pošle e-mail s informací o přijetí zásilky do přepravy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, DPD vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte PIN kód, kterým je třeba se prokázat pro vyzvednutí balíčku.

V případě, že zvolíte platbu dobírkou a vámi zvolená pobočka nebude nabízet možnost platby dobírky platební kartou, budete o tom informováni prostřednictvím SMS zprávy.

Nelze využít pro produkty se stranou balení delší jak 60 cm.

Kontakt na dopravce: 225 373 373

stránky DPD

Přehled výdejních míst pickup
GLS Parcel Shop
  • 79 Kč
  • Více než 1 300 výdejních míst v ČR
  • Balíček uložen po dobu 5 dní
  • V některých pobočkách je možná platba dobírky pouze v hotovosti. O této skutečnosti budete informováni prostřednictvím e-mailu s informací o uložení zásilky na vámi zvolené pobočce
  • Platba dobírek v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o GLS Parcel Shop

Jakmile balíček odejde z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a GLS vám pošle e-mail s informací o doručení balíku do Parcel Shopu. Zároveň obdržíte PIN kód, kterým je třeba se prokázat pro vyzvednutí balíčku.

V případě, že zvolíte platbu dobírkou, ověřte zda vámi zvolená pobočka přijímá platební karty. Návod, jak to zjistíte, obdržíte v e-mailu od GLS.



Kontakt na dopravce: 567 771 111 nebo 840 123 456.

stránky GLS
Balíkovna
  • 59 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst v ČR
  • Balíček uložen po dobu 7 kalendářních dní
  • V některých pobočkách platba je možná platba dobírky pouze v hotovosti. O této skutečnosti budete informováni prostřednictvím e-mailu s informací o uložení zásilky na vámi zvolené pobočce
  • Platba dobírek v hotovosti a kartou +49 Kč

Víc o Balíkovně

Vyzvednutí balíků v rozsáhlé síti Balíkoven s rychlým odbavením. Zásilka připravena k vyzvednutí již následující den od odeslání.
Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, budeme vás informovat e-mailem a Česká pošta vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy s možností sledování jeho trasy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, přepravce vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte kód, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku.

Kontakt na dopravce: 218 218 218

Pobočky Balíkovny

stránky Balíkovny
 

Doručení na adresu

WE|DO
  • 85 Kč
  • Doručení po celé ČR
  • Dobírka v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o WE|DO

V den doručení vám přepravce zašle SMS s 3 hodinovým oknem, ve kterém Vám balíček doručí. Máte možnost změny adresy či termínu doručení a také možnost přesměrování na výdejní místo. Probíhají 3 pokusy o doručení.

Kontakt na dopravce: 246 092 912

stránky WE|DO
DPD
  • 99 Kč
  • Doručení po celé ČR
  • Dobírka v hotovosti a kartou +49 Kč
  • Nelze využít pro produkty se stranou balení delší jak 60 cm

Více o DPD

V den rozvozu obdržíte SMS s hodinovým intervalem doručení vaší objednávky. Dopravce má k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, kde můžete nejen sledovat pohyb své zásilky, ale můžete si nechat poslat zásilku do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu nebo odložit doručení o 10 dní.

Nelze využít pro produkty se stranou balení delší jak 60 cm.

Kontakt na dopravce: 225 373 373

stránky DPD
GLS
  • 99 Kč
  • Doručení po celé ČR
  • Dobírka v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o GLS

V den rozvozu obdržíte e-mail a SMS s 3 hodinovým oknem, ve kterém Vám balíček doručí. Máte možnost změny adresy či termínu doručení.
Dobírku můžete uhradit jak hotově, tak i kartou.

Kontakt na dopravce: 567 771 111 nebo 840 123 456.

stránky GLS
Česká pošta – Balík Do ruky
  • 99 Kč
  • Doručení po celé ČR
  • Dobírka v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o České poště

Po předání zásilky České poště vám přijde SMS a e-mail s předpokládaným termínem doručení. V den doručení zásilky vás Česká pošta kontaktuje prostřednictvím SMS či e-mailu. Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližší poště. Doba uložení je od 7 dní s možností prodloužení až na 15 dní. Termín doručení si můžete změnit přímo na webových stránkách České pošty.

Kontakt na dopravce: 800 104 410

stránky české pošty
Zásilkovna domů
  • 99 Kč
  • Doručení po celé ČR
  • Dobírka v hotovosti a kartou +49 Kč

Více o Zásilkovně domů

V den rozvozu obdržíte SMS s 90minutovým intervalem doručení vaší objednávky a heslem pro vydání zásilky.
Pokud vás kurýr nezastihne doma, bude na vás zásilka čekat na nejbližším výdejním místě. Dobírku můžete uhradit jak hotově, tak i kartou.

Kontakt na dopravce: 216 216 516

sledování zásilky

stránky zásilkovny
 

Doručení nadrozměrných zásilek

Bonami kurýrpremium
Prozatím Praha, Středočeský kraj a Brno
  • 299 až 999 Kč podle velikosti produktu
  • Výnos do bytu zdarma
  • Odvoz obalového materiálu zdarma
  • Možnost odvozu starého nábytku
  • Možnost výběru dvouhodinového
    doručovacího okna +199 Kč
  • Dobírka v hotovosti a kartou +49 Kč
  • U vybraných produktů základní instalace zdarma

Více o Bonami Kurýr

Den před zvoleným termínem doručení se dozvíte 2hodinový interval kdy vám bude zboží doručeno.

Více o Bonami kurýr
Fofr & Gebrüder Weiss
Celá ČR
  • 299 až 999 Kč podle velikosti produktu
  • Výnos do bytu +900 Kč
  • Dobírka pouze v hotovosti +49 Kč
  • Bez objednání služby výnosu do bytu může být vyžádáno u balíků nad 30 kg vaší asistence při vyložení zásilky z auta

Více o Fofr & Gebrüder Weiss

Doprava k prvním uzamykatelným dveřím probíhá pomocí dopravce Fofr. Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, přijde vám informační e-mail. Kurýr vám pošle SMS zprávu s přesným datem a přibližným časem doručení. SMS zpráva obsahuje kontakt na kurýra a případně částku, kterou je třeba při dobírce uhradit. Tu je možné uhradit pouze v hotovosti. Pokud vám vybraný termín nevyhovuje, domluvte se s kurýrem na novém datu doručení.

Mějte prosím na paměti, že pokud si neobjednáte službu výnos do bytu, může vás kurýr při převzetí balíku nad 30 kg požádat o asistenci při vykládání.

Kontakt na dopravce Fofr: liší se dle PSČ místa doručení, kontakt můžete vyhledat zde.

Doprava s výnosem do bytu probíhá pomocí dopravce Gebrüder Weiss. Jakmile odejde zásilka z našeho skladu, zašle vám přepravce informační e-mail. Kurýr vám pošle SMS zprávu s přesným datem a přibližným časem doručení. Dodání probíhá ve 3hodinových intervalech. Pokud vám vybraný termín nevyhovuje, domluvte se s kurýrem na novém datu doručení.

Kontakt na dopravce Gebrüder Weiss: +420 224 726 222.
 

Velikosti zásilek

Malé zásilky
Menší balíčky s váhou do 10 kg, například dekorace jako svícen nebo zrcadlo až sada talířů.
  • Doručení na adresu již od 99 Kč
  • Osobní odběr na výdejnách Bonami zdarma nebo od 59 Kč na pobočkách Zásilkovny
  • Zdarma při objednávce nad 3000 Kč

Dopravci pro malé zásilky

DPD
WE|DO
Česká pošta (Balík Do ruky, Balíkovna)
Zásilkovna
Bonami výdejny
Velké zásilky
Větší balíky do váhy 50 kg, například složená komoda, stolek, židle nebo srolovaný koberec do 175 cm délky.
  • Doručení na adresu již od 99 Kč
  • Osobní odběr na výdejnách Bonami zdarma
  • Zdarma při objednávce nad 3000 Kč

Dopravci pro velké zásilky

DPD
WE|DO
Česká pošta (Balík Do ruky)
Bonami výdejny
Nadrozměrné zásilky
Většinou nábytek jako stůl z masivu, postel nebo rohová sedačka případně také velký koberec.
  • Doručení na adresu 299 až 999 Kč podle velikosti produktu
  • Osobní odběr zdarma možný v Bonami Jeneč
  • Možnost výnosu do bytu

Dopravci pro nadrozměrné zásilky

Bonami kurýr - doprava až do bytu
Fofr - doprava k prvním dveřím
Gebrüder Weiss - doprava až do bytu
Bonami výdejna Jeneč u Prahy

Oddělené doručení zásilek

Pokud vaše objednávka obsahuje produkty na objednání i produkty skladem, můžete si za příplatek 49 Kč objednat oddělené doručení produktů. Díky tomu vám produkty skladem můžou dělat doma radost o něco dříve.

Změna data doručení

Pokud vám nevyhovuje předpokládané datum dodání, můžete si termín doručení změnit v souhrnu objednávky v košíku.

Jednoduše si vyberte rozmezí 3 dnů, které vám vyhovují. Datum doručení můžete posunout pouze na pozdější datum.
Pokud chcete posunout doručení zásilky až po dokončení objednávky, obraťte se na naši zákaznickou podporu. Změníme vám termín doručení na takový, který vám vyhovuje. Pokud byl balíček již vyexpedován, změnu dodání proveďte u vámi zvoleného dopravce.


Nenašli jste vše, co jste hledali?