-20 % na koberce Flair Rugs s kódem FLAIR20 | Ušetřete ještě dnes →
100 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Nejčastější dotazy

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
Vrátit nebo reklamovat objednávku zvládnete snadno. Vše potřebné k reklamaci a vrácení zboží naleznete níže.

Kde zjistím stav své objednávky?
Informaci o stavu své objednávky a jejím předpokládaném doručení můžete najít na dvou místech. Na svém Bonami účtu v sekci Mé objednávky najdete stav všech svých objednávek včetně termínu předpokládaného doručení. O každé změně stavu objednávky vás také informujeme na váš e-mail, který jste zadali při tvorbě objednávky.
Jak můžu změnit či stornovat objednávku?
Pokud si přejete jakkoliv změnit objednávku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu a sdělte jí číslo objednávky, kterou si přejete změnit či stornovat a jakou změnu chcete provést a na co (změna datu doručení, změna adresy doručení, přidání produktu k objednávce, storno objednávky,...). Číslo objednávky najdete v mailu s potvrzení objednávky nebo ve svém Bonami účtu v sekci Moje objednávky.