Sleva 15 % s kódem JARO15 | Jen do půlnoci →
-20 % na koberce Flair Rugs s kódem FLAIR20 | Ušetřete ještě dnes →
100 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Reklamace zboží

Reklamace velkého kusu nábytku:

1. Ozvěte se naší zákaznické podpoře
Řekněte nám, co a kdy chcete reklamovat a my to pro vás zařídíme. Dejte vědět na některý z kontaktů:
Prosím, pro kontakt si připravte k ruce:
  • Popis poškození. Stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
  • Fotky dané vady. Pokud vadu správně nafotíte, opět nám to pomůže k urychlení vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici i výplň balíku.
2. Dopravce váš kousek odveze zdarma zpět k nám
Váš kousek si vyzvedne jeden z ověřených dopravců nebo Bonami kurýr. Na přání lze domluvit i zabalení vráceného nábytku.
  • Termín odvozu si domluvíte společně s naší zákaznickou podporou. V případě, že dopravce nemůže akceptovat termín vyzvednutí zásilky, kontaktuje vás sám a domluví s vámi termín nový.
  • Konkrétní čas vyzvednutí vrácené zásilky vzhledem k vytíženosti dopravců bohužel není možné stanovit.
  • Při předání balíčku dopravci poproste o potvrzení o převzetí. Chceme mít jistotu, že se zásilka po cestě nikam nezatoulá.
  • Celý odvoz platíme my. Nezapomeňte si stáhnout a vyplnit reklamační formulář, který přiložíte k zásilce. Reklamační formulář také najdete v sekci Moje objednávky, a to už předvyplněný.
3. Jakmile reklamaci vyřídíme, vrátíme vám peníze nebo pošleme jiný kousek
Záruční lhůta je 2 roky. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů a domluvíme se s vámi buď na výměně zboží, nebo vrácení peněz. Reklamace je administrativně složitější proces, proto pokud by se na naší straně něco protáhlo, neprodlaně vám o tom dáme vědět.

Reklamace ostatního zboží:

1. Ozvěte se naší zákaznické podpoře a zdokumentujte vady zboží
Pošlete nám mail na sluzebnicek@bonami.cz a do předmětu uveďte Reklamace + číslo vaší objednávky”.
Do emailu napište či přiložte:
  • Popis poškození. Stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
  • Fotky dané vady. Pokud vadu správně nafotíte, opět nám to pomůže k urychlení vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici i výplň balíku.
Zachovejte přepravní i prodejní obal po dobu řešení reklamace. Celý proces se tím velice zjednoduší. Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, nebojte se balíček převzít. Stačí si nafotit fotky celého poškozeného balíčku a sepsat škodní list s přepravcem. Díky tomu bude celá reklamace probíhat rychleji.
2. Počkejte na vyjádření a navržení dalšího postupu
Zákaznická podpora se s vámi domluví na sjednání odvozu reklamovaných produktů. Svoz je zdarma. Také se domluvíte, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.

Nejčastější dotazy

Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet. Že jste to nestihli? Nerozbalené zboží můžete stále ještě vrátit. Částku, kterou vám odešleme zpět, snížíme o 5 % z prodejní ceny za každých 30 dnů (počínaje 15. dnem od převzetí zásilky). Pokryjeme tak nejnutnější náklady spojené s jeho vrácením. Pokud jste si u nás koupili matraci, můžete ji vrátit do 45 dní. Podrobné informace naleznete níže v reklamačním řádu.

Je možné vrátit zboží na prodejně, a je to zdarma?

Zboží lze vrátit na jakékoliv naší prodejně a vrácení je zcela zdarma. V případě potřeby vám s vrácením pomůže obsluha naší prodejny.

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem ho vrátit?

Zabalte produkt tak, aby se co nejvíce zabránilo jeho možnému poškození během dopravy. Vrácená zásilka by měla obsahovat: reklamovaný či vrácený produkt, vyplněný reklamační formulář, výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.). Vrátit lze zdarma přes DPD nebo Zásilkovnu, podrobný postup naleznete v sekcích Reklamace zboží/Vrácení zboží.

Bude mne vrácení stát nějaké peníze?

Vrácení nadrozměrného zboží je zdarma. U ostatních produktů je vrácení zdarma v případě, kdy využijete zaslání přes DPD nebo Zásilkovnu.

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část?

Pokud máte možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a naše reklamační oddělení s vámi domluví detaily. V případě vrácení reklamovaného zboží zpět k nám bez zaslání fotografií je potřeba vrátit celý produkt.
Také se ptáte:

Co dělat, když mi přišel nekompletní produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišel produkt s vadou, která nejde nafotit?

V tomto případě nám můžete zaslat video nebo produkt rovnou vrátit k nám.

Co dělat, když mi přišel odlišný produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišla jiná částka, než jsem očekával?

Zkontrolujte si prosím nejdříve fakturu a výši uplatněných slev. Pokud částka ani tak nesouhlasí, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a spolu vše dořešíme.

Co dělat, když mi peníze za reklamaci stále nedošly?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme.
Nenašli jste, co jste hledali?