Sleva 15 % s kódem JARO15 | Ušetřete ještě dnes →
-20 % na koberce Flair Rugs s kódem FLAIR20 | Ušetřete ještě dnes →
100 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu

Vrácení zboží

Vrácení velkého kusu nábytku:

1. Ozvěte se naší zákaznické podpoře
Řekněte nám, co a kdy chcete reklamovat a my to pro vás zařídíme. Dejte vědět na některý z kontaktů:

Pokud vám dorazilo poškozené zboží, pošlete nám do 2 dnů fotky krabice i zboží na sluzebnicek@bonami.cz, jinak nemůžeme reklamovat zboží u přepravce.
2. Dopravce váš kousek odveze zdarma zpět k nám
Váš kousek si vyzvedne jeden z ověřených dopravců nebo Bonami kurýr. Na přání lze domluvit i zabalení vráceného nábytku.
  • Termín odvozu si domluvíte společně s naší zákaznickou podporou. V případě, že dopravce nemůže akceptovat termín vyzvednutí zásilky, kontaktuje vás sám a domluví s vámi termín nový.
  • Konkrétní čas vyzvednutí vrácené zásilky vzhledem k vytíženosti dopravců bohužel není možné stanovit.
  • Při předání balíčku dopravci poproste o potvrzení o převzetí. Chceme mít jistotu, že se zásilka po cestě nikam nezatoulá.
  • Celý odvoz platíme my. Nezapomeňte si stáhnout a vyplnit reklamační formulář, který přiložíte k zásilce. Reklamační formulář také najdete v sekci Moje objednávky, a to už předvyplněný.

3. Jakmile reklamaci vyřídíme, vrátíme vám peníze
Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.

Vrácení ostatního zboží:

1. Vyplňte reklamační formulář
Vyplněný reklamační formulář najdete v sekci Moje objednávky. Také vám dorazil s fakturou společně na váš e-mail. 
Nemáte ani jedno k dispozici? Stáhněte si prázdný formulář přes tlačítko níže.

Nezapomeňte formulář přiložit do balíčku, který nám budete posílat.
Pokud z jakéhokoliv důvodu formulář přiložit nemůžete, přiložte do balíčku alespoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátit své peníze.
2. Pečlivě zabalte produkt
Produkt uveďte do původního stavu. Pečlivě ho zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan.
Je potřeba, aby balíček obsahoval:
  • vrácený produkt
  • vyplněný reklamační formulář (nebo alespoň číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz)
  • výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození
3. Doručte balíček zpět k nám
Produkt můžete vrátit 4 způsoby. Než balíček odešlete, ujistěte se prosím, že jste odstranili původní doručovací štítky.

Vrácení na prodejně Bonami

Produkt vrátíte zdarma na libovolné Bonami prodejně. Jejich seznam naleznete zde.

DPD svoz

Kurýr DPD přijede až k vám domů, vyzvedne si balíček a odveze ho k nám. To vše zdarma. DPD odvoz objednáte přes tento odkaz.

Zásilkovna

Na webu Zásilkovny si zvolte pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg a maximálně nejdelší straně 120 cm donesete a při předání uveďte kód 98619867 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek.

Česká pošta

Službou Balík do ruky pošlete vaši zásilku na adresu:

Bonami - reklamační odd.
Prologis Park Prague Airport
Průmyslová 482 (hala DC1)
252 61, Jeneč

4. Vyčkejte na vrácení peněz
Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.

Nejčastější dotazy

Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Pokud nám zboží odešlete zpět v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám plnou částku zpět na účet. Že jste to nestihli? Nerozbalené zboží můžete stále ještě vrátit. Částku, kterou vám odešleme zpět, snížíme o 5 % z prodejní ceny za každých 30 dnů (počínaje 15. dnem od převzetí zásilky). Pokryjeme tak nejnutnější náklady spojené s jeho vrácením. Pokud jste si u nás koupili matraci, můžete ji vrátit do 45 dní. Podrobné informace naleznete níže v reklamačním řádu.

Je možné vrátit zboží na prodejně, a je to zdarma?

Zboží lze vrátit na jakékoliv naší prodejně a vrácení je zcela zdarma. V případě potřeby vám s vrácením pomůže obsluha naší prodejny.

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem ho vrátit?

Zabalte produkt tak, aby se co nejvíce zabránilo jeho možnému poškození během dopravy. Vrácená zásilka by měla obsahovat: reklamovaný či vrácený produkt, vyplněný reklamační formulář, výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození (bublinková fólie, noviny, polystyren atd.). Vrátit lze zdarma přes DPD nebo Zásilkovnu, podrobný postup naleznete v sekcích Reklamace zboží/Vrácení zboží.

Bude mne vrácení stát nějaké peníze?

Vrácení nadrozměrného zboží je zdarma. U ostatních produktů je vrácení zdarma v případě, kdy využijete zaslání přes DPD nebo Zásilkovnu.

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část?

Pokud máte možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a naše reklamační oddělení s vámi domluví detaily. V případě vrácení reklamovaného zboží zpět k nám bez zaslání fotografií je potřeba vrátit celý produkt.
Také se ptáte:

Co dělat, když mi přišel nekompletní produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišel produkt s vadou, která nejde nafotit?

V tomto případě nám můžete zaslat video nebo produkt rovnou vrátit k nám.

Co dělat, když mi přišel odlišný produkt?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišla jiná částka, než jsem očekával?

Zkontrolujte si prosím nejdříve fakturu a výši uplatněných slev. Pokud částka ani tak nesouhlasí, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a spolu vše dořešíme.

Co dělat, když mi peníze za reklamaci stále nedošly?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a společně vše vyřešíme.
Nenašli jste, co jste hledali?
Více o podmínkách reklamace a vrácení najdete v reklamačním řádu.