Bonami adventní kalendář | Rozbalte si dnešní slevu →
300 Kč pro vásRegistracePřihlášeníKošíkMenu
Uložit
Doručíme do Vánoc
Premium

Termoska Quencher H2.O FlowState1,18 l, tmavě fialováStanley

1 300 Kč
Garance nejlepší ceny
Viděli jste lepší cenu? Dejte nám vědět
Garantujeme doručení do Vánoc
Skladem > 5 ks, doručíme ihnedSkladem, doručíme ihned
Osobní odběr
Od 29 Kč · Zítra od 10:00
Více
Doručení na adresu
Od 88 Kč · Pá 6. 12.
Více
Rezervace na prodejně
Ihned k vyzkoušení a zakoupení
9 ks · Bonami Westfield Chodov
5 ks · Bonami Metropole Zličín
Rezervovat na prodejně
Klarna logo
Zaplatím na třetiny bez navýšení
Bezpečný nákup
365 dní na rozmyšlenou
Doma ve 12 zemích Evropy
100% lidský přístup
Více
Máte dotaz?

Jsme tu pro vás.

Chat
ID produktu: 1688432
Na tento produkt nelze uplatnit slevový kód ani kredity

Popis produktu

Termoska je vyrobena z recyklované 18/8 nerezové oceli a má dvoustěnnou vakuovou izolaci, takže udrží nápoj studený až 11 hodin a teplý až 7 hodin (led až 2 dny).

Šroubovací víčko FlowState™ je plně rozebíratelné pro snadné čištění a má tři polohy - uzavřeno, otvor pro přímé pití a otvor pro brčko.

Díky unikátnímu designu se zúženou spodní částí pasuje do většiny držáků v autech.



Dobré vědět: Produkty značky Stanley jsou baleny do jemného hedvábného papíru, který zajišťuje spolehlivou ochranu před poškozením během přepravy a současně šetří životní prostředí. Tento minimalistický přístup eliminuje používání plastů a přispívá ke snížení uhlíkové stopy.

Objevte celou nabídku řady Quencher

Rozměry a specifikace

Objem

1.18 l

Průměr

10 cm

Výška

31.8 cm

Váha

650 g

Materiál a péče

Materiál

Nerez

Doplňkový materiál

Plast

Instrukce

Nevhodné do mikrovlnky

Péče

Vhodné do myčky

Bez BPA

Ano

Návody a dokumenty

Ostatní parametry

Číslo produktu

1688432

Značka Stanley

Stanley
Za vznikem značky Stanley stojí vynálezce William Stanley Jr., který v roce 1913 navrhl celoocelovou vakuovou láhev, jež je dnes ve svém moderním provedení nezbytnou součástí pracovních dnů, výletů a outdoorových dobrodružství. Koncept značky je postavený na inovaci, invenci a inspiraci pro vybudování udržitelnějšího života s méně jednorázovými plasty.

Podobné produkty

Ostatní také zajímalo